27 Ekim 2011 Perşembe

Bir Anda

 Yazılmayı bekleyen 2 günlük bir gezimiz var.Hem kişisel durumlarım hem de ülkedeki durumlar yüzünden yazasım yok.Ki zaten bu birçok kişiye geçmiş.Mailleri  ile beni mutlu eden herkese teşekkür ederim.
 Gezimiz Kurobe barajınaydı o başka bir yazıda gelecek.Kouyou(kızaran ağaçları)görmeye gitmiştik.Arabamız  ile 1,455 metreye kadar çıktık.Sonra başka araçlarla(sonra yazacağım,gizem yapıyorum) 2,316 metreye ladar çıktık.Dağın eteklerinde ilerlerken bir anda bir sürpriz yaptı doğa bize.
 Hayatımda ilk defa yabani maymun gördüm.Yolun üzerinde yapılmış olan mini tünelin üzerine tünemişlerdi.4-5 tane kadar varlardı.Biz büyülenmiş halde kameralara saldırdık hemen.
 Daha da ileride ağaca çıktı birisi.İzlemek çok heyecanlıydı.Biz uzaklara büyülenmiş gibi bakarken bir anda arkamıza dönünce bir sürpriz ile karşılaştık.
 Baksanıza dibimize kadar gelmiş.Azıcık korkmadım değil ama hani ne bileyim zıplar mı falan acaba diye.
Bu da son poz olsun.

İşte yolda giderken bir anda karşımıza çıkan bu güzeller günün en güzel sürprizi oldu.Şu günlerde gene bir anda olacak iyi bir şeylere ihtiyacımız var.

Bir anda gelsin inşallah!

7 yorum:

  1. =) Doğa inanılmaz ama maymun görmekte hem farklı hem güzel bi anı olmuş olmalı. Dediğin gibi bir anda gelecek güzelliklere hasretiz bu ara
    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Ay çok güzel :) doğanın süprizlerini hep sevmişimdir. Bir anda bir şeyle karşılışıyorsun ve o an yaşadığım heyecanı çok seviyorumm :)
    Maymun da çıkçık! çekilen fotoğraflarından utanmış olmalı ki, yüzü kızarmış =P :)))

    http://thisismynotebook.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Ben olsam bu karsima cikan seyden korkardim kesinlikle :O)

    YanıtlaSil
  4. Tek kelimeyle müthiş. Unutulmayacak kareler yaşamışsınız. ^^

    Kızaran ağaçlarda ilgimi çekti. Doğanın bambaşka güzelli gibi.

    YanıtlaSil
  5. Ne şirin ya. Ama ben de birden öyle görseydim, ben de korkardım. Doğa zaten harika.

    YanıtlaSil
  6. :) biz nasıl onları merak ediyorsak onlarda bizi yakından görmek istiyorlar belli ki :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül