17 Ekim 2011 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #24

 Bir süre ara verdiğim postcrossing'e yeniden başladım.Bunlar benim yolladıklarım ve bana gelenler burada tık tık.
 Ailece maç izledik :)Brezilya 2014 Asya grup elemeleri üçüncü tur maçlarında Japonya-Tacikistan ile oynadı.8-0 aldı maçı Japonya.
 Son dönemlerdeki tayfunlar yüzünden serlar,bahçeler epey zarar gördü.Sebze fiyatlarında epey bir fırlama oldu.Bir adet domates 4.73 lira yaklaşık. :(
 Domatesin acısını dondurma yiyerek hafiflettim :) Ah ah olsa da yesem canım çekti bak.
 Bir okuma seansı görüntüsü.Kanepe,battaniye,Karamel ve kitap.Oh daha ne isterim :)
 Yeni botlarımı tanıştırayım :)
 Ah bu fotoğrafa bayılıyorum.O burnu yerim ben :) Maşallah deyin kızıma :)

 Bu benim çamaşır sepetimSırf  Winnie detayı için almıştım.Karamel de her kedi gibi sepet,kutu manyağı.Nerde bulsa girer içine :) Yukarıdaki fotoğraftan sonra çekildi bu :)
 Film izlemek güzeldir.Netten izlemeyi fazla sevmesem de yokluktan izliyorum.Ama en güzeli dvd'den izlemek.Hele film manyağı biri ile evli olunca her sene Türkçe dvd sayısı artıyor.
Yoshi eve geç geleceği için yalnız bir geceden görüntü.Dvd seçilir,kolay bir yemek yapılır ve tv karşısına geçilir :)
4 kumanda garip durmuş :) Dvd,tv,kablolu tv ve ışığın kumandası.

13 yorum:

  1. Ben de bir postcrossing üyesiyim :)
    Yeni sayılır.
    Botlarınıza da bayıldım.Güle güle giyin.

    YanıtlaSil
  2. postcrossinge bayılıyorum gönderdiğim kartlardan sadece 2 si yerine ulaştı ama diğer üçünden haber yok :(
    bana gelen de bir şey yok..
    Umarım bir şey gelmez başlarına..
    ve tabii bana da bir şeyler gelir..

    kalp kalp kalp

    YanıtlaSil
  3. özlemişim blogunu yorumlarını,ne güzel resimler....bu arada çaya çekirdek muhabbetine bayıldım bizde çok yapardık hatta elimizde biriktirip bir hamlede ağzımıza atardık sevgiler....

    YanıtlaSil
  4. Japonya ve japon kültürü inanılmaz ilgimi çekiyor o yüzden blogunun sıkı bir takipçisiyim. Birde o kedi resmine bayıldım :)
    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Serrose, Karamel'in camasir sepetindeki fotografina bayildim, masallah ona. Ayrica yeni botlarin cok cici, tam benim zevkim, gule gule giy onlari. Sevgiler, Cana

    YanıtlaSil
  6. Benim de kartpostal koleksiyonum var,çok severim:)
    Kuyucaklı Yusufu okudum,beğendim...
    Kedicik çok şirin,okuma köşesi de harika!
    Botları da sağlıkla kullanın:)

    YanıtlaSil
  7. Serrose, buzlu yeşil çayın yapılışını tarif eder misin, Türkiye'de bulduğumuz yeşil çaylarla yapmak mümkün mü?

    YanıtlaSil
  8. :) güzel bir haftaymış.. Bu hafta daha güzel olsun..
    botlar süpermiş bu arada.. güle güle giy..

    YanıtlaSil
  9. Burada da bir yeri sel aldı meyve, sebze fiyatları fırladı. Yumurtalarımıza yurtdışından taleplerin artması nedeniyle yumurtalarda iki katına çıktı. Japonya tarıma elverişli bir yer olmaması yüzünden fiyatları yüksek ama bize ne oluyor anlamış değilim. ^^ Domates acısını Türkiye ye geldiğinde bol bol bahçe domatesi yiyerek çıkartırsın. ^^

    YanıtlaSil
  10. + DVD
    Hafta sonları bir kaç gazete 1,5-2 TL civarı DVD veriyor. Cumhuriyet gibi gazeteleri okuduğum için. Ben genelde tanıdığım bakkaldan gazete parasını çıkartıp gazete almadan alıyorum. Aynı şekilde buradaki ailenden o şekilde aldırırsan. Dönerken baya bir dvd ile gidebilirsin. Baya da ucuza gelir sana.

    YanıtlaSil
  11. Ben şuan farketim ki botlar ve o dört çantanın olduğu posttaki şeyler tam benim zevkimm:))

    YanıtlaSil
  12. oyy maşallah karamelinnee :):)

    YanıtlaSil
  13. Karamelin fotoğrafı çatlattı,hele benim bıdık "aaaa anne şuna bak" deyip kıkırdamsınmı??

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül