4 Ekim 2011 Salı

D-band Cat

 Uzun zaman önce almıştım bu bantları.Sanırım Türkiye'ye gelmeden önce :) Esnek plastik şeritler.Çeşitli renk ve desenlerde satılıyorlar.
 İster kitabınızın üzerinde kaleminizi taşıyın.
İster ajandanızı,gezi defterinizi düzenleyin.Özellikle defter içlerinde bolca kağıt tutanlar için ideal.Açıkcası ben kullanmıyorum.Evin orasında burasında duruyorlar.Şimdi bul de bulamam :S kedili oldukları için aldım.Bana göre değilmiş ama :(

Aslında bulup bir şans daha verebilirim.

10 yorum:

  1. ahaaa işte bu tam benlik bir olaymış...Kalemleri defterimin arasına koyar, sonra hep düşürürüm:)

    YanıtlaSil
  2. Valla çanta içinde can çrkişen defterleri bir arada tutmak için kullanabilirim ben.. Hemen bi ebay e bakalım :)

    YanıtlaSil
  3. ama çok cici duruyorlar.Çizim yapanlar için ideal bencede çok çok kağıtları tutabilir.

    YanıtlaSil
  4. moda kesh
    dedigim gibi ben pek kullanamadim :s

    Lale ablacim
    aa bak ben spralli defter kullaniyorum bu yuzden tik kalemi sokuyorum icine :)

    Elfony
    bakin bakalim haber et bana :)

    ssdesignbutik
    evet gorunum super ama kullanamadim iste :s

    YanıtlaSil
  5. Bundan benim de edinmem lazım o zaman.

    YanıtlaSil
  6. Elif Ayvaz
    Dedim ya ben pek sevemedim :D

    YanıtlaSil
  7. http://www.ebay.com/itm/K-Company-SMASH-Blue-Bands-NEW-2011-/180702285253?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2a12b20dc5#ht_500wt_1202

    izini buldum :))) şimdi zevkimize göre bakalım :)

    YanıtlaSil
  8. Elfony
    Biraz degisik ama ayni islevdeler :)

    YanıtlaSil
  9. böyle değişik kırtasiye malzemelerini ve masking tape'leri japon pazarı'na koysanıza, ne güzel olur :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül