28 Ekim 2011 Cuma

Baskin Robbins

Baskin Robbins Japonya'da zincir dondurma şirketi.Ne yazık ki benim şehrimde yok ama yan şehrin marketinde bulduk bir mini şube.Kendine özgü dondurma çeşitleri ile ünlü.
Geçenlerde Halloween için çıkardığı özel paketten aldık.Bu seçimin özelliği halloween süsleri ve özel üretilmiş kutusu başka bir şey yok yani.
6 adet dondurmamızı seçtik.3 ü benim 3 ü Yoshi'nin seçimi ama beraber yedik :) Biz mini kup versiyonunu aldık.6 kaşık dondurma için 1,550 yen ödedik.(36 lira civarı)

Bu da son hali.Paketten çıkan süslerle süslenmiş,mideye indirilmeye hazır hali :)

Benim dondurmadan doğum günü pastam da buradan alınmıştı.Merak edenler buraya tık tık


Not: Japonya'da fiyatlar bana çok sorulan bir soru olduğu için son zamanlarda ürünlerin fiyatlarını yazıyorum ki bu durum pek hoşuma gitmiyor açıkçası :( Burada yaşamak isteyen kişiler aşağı yukarı fikir sahibi olmak istiyorlar.Umarım bir faydası olur

10 yorum:

  1. Namm ne kadar da güzel görünüyorlar :)

    YanıtlaSil
  2. Çok ama çok güzel görünüyor zaten halloween temalı herşeyi beğeniyorum :) Baskin Robbins <3 Tr'de Haagen Dazs ve Ben & Jerry's var, onlarda güzel ama Baskin Robbins'i de istiyorum :P Zamanında Türkiye de de açmışlar ama sonra kapatmak zorunda kalmışlar :S

    YanıtlaSil
  3. Dondurmalar ve çeşitlerine bakarsam çok özel görünüyorlar. Genel olarak bize göre zaten oldukça pahalı bir ülke olduğunu biliyorum. Önemli olan soru, orada yaşarken pahalı geliyor mu? Sadece fiyatlara bakarak orası ile burasını karşılaştırmak yanlış. Maaşlar ve alım gücüyle ilgili sonuçta...

    YanıtlaSil
  4. mm, çok güzel görünüyorlar. afiyet olmuş olsun :)

    YanıtlaSil
  5. Bizim de burdaki favorimiz kendileri.. Hatta tumblr' imda bahsetmistim:
    http://sangayrehberi.tumblr.com/post/9292087119/favori-dondurmacimiz-baskin-and-robbins

    Canim cekti simdi, hanimi ikna edebilirsem bu aksam gidip su cadilar bayrami paketleri burda da var mi bi bakalim bari :)

    YanıtlaSil
  6. şahane gözüküyolar bayıldııım,hele halloween süsleri ve kutu acaip şirinmiş^^..afiyet şeker olsun^^

    YanıtlaSil
  7. Ayy ne şeker dondurmalar böyle otur izle :)Keşke burada da olsa böyle mağazalar .Afiyet olsun bebeğim ;)

    YanıtlaSil
  8. bu kadar lezzetli ve bol kalorili yiyip nası minnacık kalııyor bu japonlar :)

    YanıtlaSil
  9. Açımmm:) Hiç doymadım ki:)

    YanıtlaSil
  10. Bu Baskin Robins, 31 Ice Cream olarak da geçiyor bilirsin (Katakana ile yazıyor Baskn Robins başlığının altında)). Her ayın 31'inde %31 indirim yapıyorlar dondurmalarında :) Bizim evin yakınında var, şimdi önünden geçerken farkettim ayın 31'i olduğunu, önünde uzun bir sıra vardı :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül