5 Ekim 2011 Çarşamba

Tükettim #4


Oh be bittiler köşesine hoşgeldiniz :) Şişelerin hepsi geri dönüşüm çöpünü boyladıkları için tam adlarını yazamayacağım :(

1-Listerine ağız suyu:Daha çok Yoshi kullanıyordu,benim için çok acı ve sertti bitti :)

2-The Body Shop el sabunu:Bir el sabununa bu kadar para vermek pek hoşuma gitmiyor artık.Evde Japon markalarının sabunları var onlara geçtik.Şimdilik almayacağım yenisini.

3-Big sexy hair saç kremi:Şampuanını burada bitirmiştim bu da bitti oh bee :) Bir daha almayacağım.

4-Aseton:Bir daha alacağım tabii ki :) Hele evdekiler bitsin de.

5-Oje kurutucu sprey: Ben pek bir faydasını göremedim.O sebeple fazla sevemedim.Almayacağım

6-Jelly Belly Cappucino:Almayacağım sebebini aşağıya yazacağım.

7-Saç koruyucu mu desem.Bitti evdeki stok azalsın alacağımdır.Kokusunu çok seviyorum.

8-Dhc krem.Severek kullandım.Eldeki stok bitsin alırım belki gene.

9-Beyazlatıcı diş macunum:En sevdiği bu alırım gene :) Normal macunlardan biraz pahalı.Zaten farklı bir bölümde satılıyor.Jel şeklinde,köpürmüyor fazla.Değişik bir tadı var.

10-Mor tükenmez kalem :) Bittiiii :) Alırım gene alacağımdır :)

11-Proactiv-Yüz kremi.Bir süre uzak duracağım proactiv serisinden.

Jelly Belly duş jeli setini Asos.com dan aldım.Kokuları şöyle böyle.Yani ilk kokladığınızda hoşunuza gidiyor,sonra içinizi bayıyor.Duşta kesinlikle kokmuyor ve kalmıyor kokusu anlık.Temizlik hissi vermiyor.Böyle vücut yapış yapışımsı kalıyor.Birini zor bitirdim diğerlerini nasıl bitireceğim bilmiyorum.Amacından farklı kullanırım belki.


İşte bir tükettim yazısı daha bitti.Evdeki stokları eritmeye tam gaz devam ediyorum.

Tükettim yazıları için buraya tık tık 

6 yorum:

  1. ah o listerine yok mu o, ağzım acıdan uyuşurdu resmen. oje kurutucu sprey olarak flormarı öneririm. ben de yeni aldım. hem çok ucuz (6-7 TL civarı) hem de gerçekten işe yarıyor. üstelik mis gibi de limon kokuyor :)

    YanıtlaSil
  2. Ben doğru düzgün bir şey almıyorum, doğru düzgünde bitirmiyorum. O yüzden kıskansam mı kıskanmasam mı bilemedim:))

    YanıtlaSil
  3. zeynep
    evet cidden cok sert bir ürün listerine
    Flormar Türkiyedeyken aldım ama yanımda getiremedim.

    Seda.
    Almamak lazım sanki.Sonra birikiyor böyle işte.
    Yok yok kıskanma

    YanıtlaSil
  4. Bende de o kadar çok stok eşya var ki bitiremediğim, bir de üstüne her gün yenisini ekliyorum. Sanırım bundan vazgeçmeliyim en kısa zaman da=).

    YanıtlaSil
  5. Lalis

    Ben bunun farkina vardigimda basladim bu yazilari yazmaya :)
    hadi sen de katil

    YanıtlaSil
  6. Diş macununun ismini öğrenebilirmiyim acaba?bi de dişlerin rengınde fark yaptımı?
    Teşekkürler...:)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül