6 Ekim 2011 Perşembe

Yediğim,İçtiğim #3

 Geçenlerde akşam yemeği için Jolly Pasta zincir restoranlarına gittik.Japonya'da zincir restoranların geneli family restoran diye adlandırılıyor.Family restoranlar genel olarak daha ucuz oluyor.Mutfağa girmeye üşenilen günler için kurtarıcımız.Jolly pasta İtalyan yemekleri yapan bir restoran.
 İlk olarak salatamız.Balzamik soslu,rokalı salata. Ücretleri de sorulduğu için not aldım.bu salata 294 yen (7,20 tl )
İlk defa yememize rağmen sevdim ben.
 Margarita pizza işte buna bayıldım.Uzun zamandır böyle güzel pizza yememiştim.Kıtır kıtırdı etrafı :)  504 yen (12,34 tl)
 Midyeli,balık yumurtalı,mantarlı spagetti.Üzerindeki yeşiller ince ince doğranmış taze soğan ve nori(yosun).
Bu da lezzetliydi 871 yen (21,33 tl)
 Masamızdan genel görünüm.
Bu da restorandan ufak bir görünüm.Bu bizim 2. kez gidişimizdi bu sefer çok memnun kaldık.Özellikle pizzaya bayıldık.En kısa zamanda gene gideriz sanırım.


12 yorum:

  1. Serrose sana bir soru?
    Ben de makarnanın üzerine/içine nori doğrayıp koyarım.Ama benim noriler böyle düzgün durmuyor kırılıyor :( bunlar ne yapmış? yağla ya da limonla yumuşatıp mı doğramışlar? :)

    YanıtlaSil
  2. blogunu yeni keşfettim ve çok sevdim :)

    sadece kitaplardan tanıdığım ama o kadarıyla bile bayıldığım bir yerde yaşıyorsun, ne güzel :)

    takibimdesin :)

    http://bakimliyimbakimlisinbakimli.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Özellikle pizza nefis görünüyor.. fiyatlar da pahallı bildiğimiz Japonya için makulmüş:)

    YanıtlaSil
  4. pizza nefis görünüyor, lahmacunun pizzalaştırılmış hali gibi incecik:)

    YanıtlaSil
  5. canim afiyet seker bal olsun... sofradakiler müthis gözüküyor hepsinden canim cekti vallaha

    YanıtlaSil
  6. afiyet olsunnn, o pizzanın peynirleri ağzımda erisin istiyorum, çok nefis görünüyor:)

    YanıtlaSil
  7. Harika gözüküyor hepsi ya. Fiyatlar da fena değil.

    YanıtlaSil
  8. okuryazar naneşekeri
    İçine koyduğun zaman kesinlikle yumuşar.Yok nori kuru olduğu zaman böyle duruyor.Yani mümkün olduğunca en son an koy.Nemlendiği zaman hemen formunu yitiriyor.

    Gamze
    Hoşgeldin.
    Gene beklerim :)

    Eren
    Ama cidden lezzetliydi.Dediğim gibi burası family restoran diye geçiyorBu yüzden uygun. :)

    pembe gönlüm sende
    ayy bak canım lahmacun çekti :)

    Nesliname
    tesekkur ederim.Vallahi benim de cekiyor suanda :)

    Judy Abbott
    tesekkur ederim.Ben de ben de istiyorum zira acim :)

    Elif Ayvaz
    dedigim gibi family restoran oldugu icin ucuz :)

    YanıtlaSil
  9. Ben Sökeden annenin bir arkadaşı...Bizlere Japonyadan küçük enstanteneler yaşattığın için teşekkürler..bloğunu çokkk beğendim...takipteyim:)))eşinle sana mutluluklar....

    YanıtlaSil
  10. Ben Sökeden annenin bir arkadaşı...Bizlere Japonyadan küçük enstanteneler yaşattığın için teşekkürler..bloğunu çokkk beğendim...takipteyim:)))eşinle sana mutluluklar....

    YanıtlaSil
  11. ben annenin arkadaşı,Sökeden...bloğunu çokkk beğendim...bize Japonyadan küçük enstanteneler yaşattığın için teşekkürler...takipteyim:))))eşinle sana mutluluklar...

    YanıtlaSil
  12. Guner teyze
    Hosgeldiniz bloguma :)
    tesekkur ederim.
    Gene beklerim sevgilerimle

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül