24 Mayıs 2012 Perşembe

Yeni Bir İş

 Tayin işi olmadı diye bir anda dibe çökmüştüm.Ertesi gün bunda da var bir hayır deyip toplamaya çalışmıştım kendimi.
Derken birkaç gün sonra sevgili Mehmet bana telefon açtı.Seni bir dil okuluna önerdim,yarın arayacaklar dedi.
Merakla bekledim.Ertesi sabah bir telefon geldi.Dil okulunun sorumlu müdürü aradı beni.Ertesi gün için görüşme teklif etti.Kalbim küt küt okula gittim.
İş görüşmesi sırasında kalpten gidecektim ama gülen gözleri karşısında olumlu bir cevap alacağımı anladım :)
Büyük bir şirketin(dünya çapında) bir elemanına Türkçe öğretmeye başladım.Birebir özel ders veriyorum.Bugün 2.günümdü.Haziran sonuna kadar devam edecek dersler.Böylece temmuzda gelmeyi planladığım Türkiye tatilim hiçbir şekilde etkilenmeyecek.
Japonya'da ilk defa bu kadar ciddi bir iş yapıyorum.Kontratlar imzaladım,takım elbise aldım.İlk gün bayram çocuğu gibiydim her şey yeni :) Eksiklerim var tabi evrak çantası falan :)
İlk fotoğrafı bugün durakta çektim.
Nasıl olmuşum?
(durakta,güneşin altında kendimi çekme çabalarım yüzünden asık suratlı çıkmışım pardon :) )


edit:sildim fotografi pek sevmemistim zaten :)

Beni duaları,iyi niyetleri ve enerjileri ile destekleyen herkese çok çok çok teşekkür ederim.

Ve özellikle Mehmet'e çok teşekkür ediyorum.Gerçekten çok çok çok  teşekkür ederim.Umarım okuyorsundur :)
Bir kere daha diyorum her şeyde bir hayır vardır.

Güzel bir gün olsun herkes için.

88 yorum:

  1. Hayata böyle bu açıdan bakmaya devam et canım Sergül. Senin istediğin gibi yol alacak O...

    Yeni işinde başarılar diliyorum. Temmuzda ben de Ege'de olacağım belki karşılaşırız bile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde boyle bakiyorum ablacim da arada takiliyor iste ayagim ;)
      Amin insallah guzel olur her sey.
      Ve tabi ki cok isterim karsilasmak hatta bulusmak :)

      Sil
  2. Hayırlı olsun canım benim çok ama çok sevindim...

    YanıtlaSil
  3. cok sevindim gecen gun trendeyim dediginde acaba dedim bir ise mi basvurdu ama eger oyle bir sey yoksa canini sikmayayim diye sormamistim haydi hayirlisi yeni takimin cok guzelmis Allah gule gule guzel gunlerde giyinmeyi nasip etsin insallah Istanbul donusunde de tayininiz olur da mutlulugun katlanir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak hissetmissin :) Tesekkur ederim.Amiiiin :) Insallah hayirlisi ne ise o olsun
      Sevgilerimle

      Sil
  4. çok tebrik ederim sergülcüm :)

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun ^^ Renk renk kırtasiyelerle Türkçe öğretmesi daha zevkli olacaktır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim ;) hem de nasil :) artik kullanmaya bahanem var bir sureligine de olsa :)

      Sil
  6. Harika görünüyorsun ve çok ama çok sevindim canım.
    Bir daha sakın ümitsizliğe kapılma emi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azicik kasilmisim ama fena sayilmam :p cok tesekkur ederim :)
      Elimden geleni yaparim ;)

      Sil
  7. gülümseyen fotoğraf istiyoruzz :)))
    şaka bi yana tebrik ederiz.

    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Durakta kendi kendime siritmayayim derken kasilmisim pardon :)

      Tesekkur ederim
      Sevgilerimle

      Sil
  8. Hayirli olsun Sergul abla. =) Insallah tayin isi de en kisa zamanda sonuclanir. =)

    YanıtlaSil
  9. ne güzel hayırlı olsun, başarılar dilerim :) belki de bu bir adım olur, Japonya'da aranan bir Türkçe öğretmeni olursun, kim bilir.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim.Insallah bu bir adimdir.
      Ah ne guzel bir dilek bu :)

      Sil
  10. Hayırlı olsun! Mutlu haberlerin bizi de mutlu ediyor. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim :) hep birlikte mutlu olalim insallah her daim

      Sil
  11. Hayırlı olsun canım, ben hep kendimi bişey olmuyorsa daha iyisi olacağı için olmuyordur diye avutuyorum:) Bak senin içinde ne güzel olmuş, nasıl güzel bir fırsat yakalamışsın, umarım herşey gönlünce olur...
    Sevgilerle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim en buyuk duam hayirlisi ne ise o olsundur.Ama arada uzuluyorum iste yine de.
      evet guzel oldu.Amin cok tesekkur ederim

      Sevgilerimle

      Sil
  12. Hayırlı uğurlu olsuuun :) Çok sevindim, sevgiler! Başak

    YanıtlaSil
  13. aaa hayırlı olsun, pek de yakışmış kıyafetin ;)

    YanıtlaSil
  14. sergulumm hayırlı olsunn cok sevındım ısn daha iileri cıkar karsınaaa:)

    YanıtlaSil
  15. Ne güzel bir haber bu :) hem vakit geçirebileceğin hem de seni sıkmayacak bir is gibi duruyor, hayırlı olsun canım, senin adına çok sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de cok cok cok sevindim :) Kafami dagitiyor :)evet SIKILMiyorum cok sukur :) ogrencim iyi biri cikti sansima :)

      Sil
  16. Gördün mü bak eskilerin bir bildiği varmış:)
    Her şey gönlünce olsun, yeni işinde başarılar;)

    YanıtlaSil
  17. Sergüül, tam işkadını gibisin vallahi, pek sert bakıyorsun. İyi ki elemanın değilim, ürktüm azıcık:))
    Canım hayırlı uğurlu olsun, çok sevindim. Senin için taze bir soluk oldu. Hayat böyle işte, bir kapıyı kaparken diğerini açıveririyor.
    Keyifli çalışmalar diliyor, sevgilerimi yolluyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ablacim sorma :) hem gunes yuzunden hem de durakta siritmayayim arabalara karsi diye dusunurken boyle kasinti cikmisim :) Affet!
      Urkme ablacim askolsun :)
      Cok tesekkur ederim.Evet moralim yerine geldi.Keyiflendim.Evet kesinlikle hayat iste boyle bir sey.
      Sevgiler benden sana

      Sil
  18. çok hayırlı olsun musmutlu olman temennisi ile..

    YanıtlaSil
  19. Çok tebrik ederim Sergülcüm, yeni işin hayırlı uğurlu olsun, takım elbiseler çok yakışmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim ;) Aminnn.Hehe azicik kasilmisim ama tesekkur ederim :)

      Sil
  20. Oleeey, çok sevindim Serrosum:)) Bol şans.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oleyyy vallahi Tanyasum :)
      Cok tesekkur ederim :D

      Sil
  21. çok sevindim senin adına. hayırlı olsun. umarım bundan sonra da hep böyle güzel şeylerle karşılaşırsın. kandilin mübarek olsun bu arada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim.Aminn :)
      Amin hepimiz guzel seylerle karsilasalim insallah.
      Ah senin de kandilin mubarek olsun.Tesekkur ederim

      Sil
  22. Şeey Sergül abla ben sana yeni işinde başarılar diliyorum...Bidee vakit bulabilirsen bize video çekebilirmisiin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teskekur ederim.Ne videosu?Yeni isim ile ilgili ise cekemem.Sirketin gizlilik politikasi vs vs var.Adini bile veremedim ya bu yuzden.Kusura bakma

      Sil
  23. Ayyy çok sevindimm hayırlı olsunnn:):)

    YanıtlaSil
  24. Kronik bir işsiz olarak,hatta yine bu yüzden bunalıma girmiş olarak açtım bloğunu.Böyle bir yazı görünce nasıl sevindim anlatamam.Umarım daha da güzel işler için başlangıç olur.Şansın bol olsun dilerim.

    Nazlı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim.Insallah en kisa surede cok guzel bir ise girersin.Dualarim seninle

      Sevgilerimle

      Sil
  25. hayırlı olsun canım !!!

    YanıtlaSil
  26. Hayırlı olsun...çok sevindim senin adına :)

    YanıtlaSil
  27. Senin için çok mutlu oldum canım. Tayin ertelenince biraz karamsar olmuştun ama senin de belirttiğin gibi herşeyde bir hayır vardır. Güzel mevlam bir kapıyı kapatır bir kapıyı açar. Bu işin sana getireceği maddi kazançtan çok daha fazlasını elde edeceksin. Manevi kazancın çok daha fazla olacak inşallah. Yüreğinle istediğin tüm güzellikler senin olsun.Sevda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim.Ah hem de ne karamsarlik ama cok umutlanmistik.Kesinlikle oyle.Kesinlikle dusundugum kazanc falan degil.Bir seyler yapabiliyor olma duygusu.Bu duyguyu para ile satin alamiyorsun ne yazik ki.
      Aminnnnn hepimizin insallah :)

      Sil
  28. Sergulcum,

    Yeni isin hayirli, ugurlu olsun! Takim elbisen cok yakismis sana. Vaktin olursa, bizim buralarada ugra ve benim cocuklara ders ver, olur mu canim? Tekrar tebrik ederim seni.
    Cana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cana`cim
      bu yeni telas yuzunden donemedim sana.Cok tesekkur ederim ve teklifini seve seve kabul ediyorum :)En kisa zamanda gorusmek uzere ;)

      Sil
  29. Merhaba,
    Öğrencin çok şanslı.Sayende Türkçe'yi tüm incelikleriyle öğrenecek.Yolun açık olsun:)
    Sevgiler...
    Berna

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      Cok tesekkur ederim :) Bakalim elimden geleni yapiyorum.2 aylik bir surec ama ogrenir insallah :)

      Sil
  30. Hayırlı olsun!!!!!!!!!!!111 Gerçekten çok sevindim!!!!!! :) güzel haberlerini bekliyorum, sevgiler, iyi çalışmalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin cok tesekkur ederim :) Insallah hep guzel haberler vermek nasip olur :)

      Sil
  31. Süpermişşşşşş!!! Evet gerçekten her şeyde bir hayır var! Hayırlısı olsunnn! =)

    YanıtlaSil
  32. Cok tebrik ederim ne guzel hemde dibe coktugunu dusundugun anda olmasi cok daha guzel :) cok sevindim senin icin tebrik ederim basarilar dilerim ;)

    YanıtlaSil
  33. Bu çok güzel bir haber. Laf lafı açar gibi kapı kapıyı açar. Sendeki sinerji devam ettikçe daha çok iş gelecektir. ve tayin işi de olacktır. Ben inanıyorum buna sen de inanmaktan vazgeçme.

    Sevgilerimle, hayırlı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim.Amin insallah ;) Ben de inaniyorum kesinlikle
      Sevgilerimle
      Amin :)

      Sil
  34. Canım daha iyilerine inşallah. Dünyanın öbür ucunda, birbirine tutunmuş iki insana Allah da yardım eder.

    YanıtlaSil
  35. Serrose çok ama çok güzel olmuşsun maşşallahhh çok sevindim yeni işine sanki ben kpss'yi kazanıp istediğim bakanlığa atanmışım gibi o kadar inan :) her işte bir hayır vardır diye atalarımız boşuna söylememiş o kadar üzüldün ama rabbim bir kapıyı kapatırsa bir kapıyı muhakkak açar sözü şu anda o kadar göz önündeki umarım tatilinden sonra tekrar böyle güzel bir iş ile hem kafanı dağıtırsın hemde o evde yığılı cicili kırtasiye gereçlerini kullanırsan tabi kıyabilirsen :) ben şahsen kıyamam :) Bu arada şu anda saat 22:50 perşembe o yüzden kandilin mübarek olsun ve şimdi yazmak ne kadar doğru bilmiyorum ama geçen ay umreye gittim geldim ve orada inan simini geçirerek sana bebek diledim içimden geldi sakın yanlış anlama o kadar hayatıma girdin ki seni bir kardeş/abla/arkadaş olarak görüyorum her ne kadar yorum yazmasamda face'den de sessiz takip ediyorum seni neyse çok uzattım tekrar hayırlı olsun hoşçakal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim.Biraz somurtmusum fotoda sildim bu yuzden.
      Insallah o da olur.Bakanlikta senin gibi iyi niyetli insanlara ihtiyacimiz var.Amin!tatil bana cidden iyi gelecek.Ve ben butun malzemelerime kiyiyorum.Onlar kullandikca daha da kiymetleniyor :)
      Senin de gecmis kandilin mubarek olsun.Allah kabul etsin.Orada beni dusundugun icin milyon kere tesekkur ederim.Darisi basima.
      Bebek gelecek insallah :) Yeni evimize bir tasinalim da once :)
      Cok tesekkur ederim yorumun icin
      Amin
      Hoscakal

      Sil
  36. Aaa, ne güzel meslektaş olduk sayılır! Hayırlı olsun!

    YanıtlaSil
  37. Hayırlı olsun :) Hep böyle güzel/ mutlu olduğun işler bulabilirsin umarım. Keyifle geçer umarım her iş günün :))

    YanıtlaSil
  38. Hayırlı olsun :)) Her iş günün keyifl geçer umarım :))

    YanıtlaSil
  39. Ayy çok sevindim:) Hakkında hayırlısı olsun.Hep güzel haberler al inş.:)

    YanıtlaSil
  40. Tebrik ederim Serrose :) Hayirli olsun yeni isin :)

    YanıtlaSil
  41. fotoğrafa bir şey olmuş:(
    çok sevindik biz de annemle takip ediyoruz hayatını:)

    YanıtlaSil
  42. hayırlısı olsun canım başarılar:)

    YanıtlaSil
  43. Oooo ne hoş bir haber tebrik ederim;) Allah utandırmasın:)

    YanıtlaSil
  44. instagramda tebrik ettim ama burdan da bir kez dah tebrik etmek isterim.cook sevindim.hayirli olsun.harika bir haber bu:)

    YanıtlaSil
  45. Harika bir haber bu!
    Başarılarının devamını diliyorum Sergülcüm.Hayırlı kazançlar.

    YanıtlaSil
  46. yyuupii bu ne kadar güzel bir haber. daha yeni gördüm. hayırlı olsun :) çalışmak zor da olsa insana kendini iyi hissettiriyor.

    YanıtlaSil
  47. Hayırlı uğurlu olsun. Güzel şeyler olsun hayatınızda. Öğretmen kıyafeti de yakışmış. Yolun açık olsun. Öperim..

    YanıtlaSil
  48. Gecikmeli olarak tebrikediyorum sergülcüğüm. :) Başarılı olacağını biliyorum zaten, o yüzden iyi eğlenceler diliyorum sana yeni işinde :)

    YanıtlaSil
  49. bende yeni gördüm sınav arası giremeiştim bloğunu eksikleri tamamlarken buraya kadar geldim.
    inşallah bu bir başlangıç olur ve devamı gelir....
    hadi rasgele

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül