7 Mayıs 2012 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #49

İnstagram kullanıcı adım:serrose
 İpad'de Şirinler'in oyununu oynuyorum.Bir gün aklıma böyle bir fikir geldi.Şirin fgürlerimi ekranın önüne koyup 'hadi gel köyümüze geri dönelim' metni ile yayınladım :)
Beni hala gülümsetiyor ve birçok kişiyi de gülümsetti :)
 Japon televizyonunda Türkiye programı vardı.Karı koca izledik.Sonrasında ben bu haldeydim :(

 Bu filmin seveni çok anladığım kadarıyla.Ben ilk izlediğimde anlamamıştım pek.Ama tekrar tekrar izlendikçe tatlanıyor film.
Seviyorum artık ben de!
 Bazen koşarak geliyor kucağıma atlıyor.Ben daha o anın şokundayken bir de bacağıma sarılıyor.İşte o anlarda mutluluktan uçuyorum.
 Yine bir gece yolculuğu ve yol arkadaşımız Rihanna.

 Nagoya'da 2 gece kaldık.2. gecenin akşamın yemeğiydi.Sosuna bayılıyorum.
 Görümce ve kızı.İzinli olduğu için bütün bir günü birlikte geçirdik.Rio (kızı) beni görünce ağlıyor.Sanırım ona farklı geliyorum.Yeni evimize taşınınca bu sorunu atlatacağız inşallah çünkü evlerimiz yakın.(Allah'ın izniyle bir taşınsak)
 Sonunda Nagoya'ya H&M açıldı.Mağazada 200 kişi vardı.Bu yüzden pek bakamadık.Ama birkaç parça almadan da olmazdı.

Bunlar da son REMENT'lerim :) Bir ara videosunu çekmeyi düşünüyorum.Bakalım hangi ara olacak bu.

İşte böyle bir haftaydı.

Keyifli bir hafta diliyorum herkese.

Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

14 yorum:

  1. sergül flimi bende merak ettim görümcen in kızı çok tatlı gurbetlik zor hasretlik çekmek daha da zor ama buda senin kaderin mutlu olman çok önemli eşin iyi biri gibi görünüyor izlediğim vidiolara göre yorum yapıyorum tabi ki sergül birde bizlere yanıt versen sana yazmak çok daha keyifli olacak sanırım sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpil Merhaba
      Filmi izlersen goruslerini bilmek isterim.Gurbetlik gercekten zor.Evet hem kader hem de mutlulugum icin deyip susuyorum.Cok sukur Yoshi iyi biri onun icin her sey.
      Aslinda yorumlara cevap vermeyi ben de seviyorum ve istiyorum.Ama ne yazik ki son aylarda modum cok dusuk.Hicbir sey yapmak gelmiyor icimden.Bu halimden kurtulmaya calisiyorum ama elimden gelenin en iyisi bu simdilik.Kusuruma bakma lutfen
      Sevgilerimle

      Sil
  2. ne güzel kareler instagram iyiki var :) özellikle şirinli olana bayıldım bende..yeni takibe aldığım içinse görmemiştim iyi oldu :)

    bu arada rio'ya bayıldım,tam bir japon tutkunu olan kocamcım'lık :) umarım en kısa sürede Türkiye'ye gelips ahsret giderme şansın olur ama yalnız değilsin unutma,sevgiler..

    benim instagram kullanıcı adım gulinnozz :)

    YanıtlaSil
  3. Görümcenin kızı çok cicişmiş:)
    Adresin değişmedi di mi Serrose'cum. Türkiye'ye gelmeni beklemeyim ben, yollayım Sertab'ı sana, zira sen çok özlemişsin buraları. Öperim çok...

    YanıtlaSil
  4. tekrar merhaba sergül cevabını okudum yazamadan duramadım şu güzel bahar günleri doğanın uyanışıyla beraber insanlarda tekrar doğuyorlar sende canlan biraz sanada bu yakışır hadi ! sen orada yanlız olabilirsin ama bizler burada seni takip halindeyiz yanlız değilsin yani :)sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Görümcen ve kızını ilk defa görüyoruz sanırım, çok tatlılar:)

    YanıtlaSil
  6. O film benim favorilerimden biridir. Kaç kez izlediğimi hatırlamıyorum bile. Dur bak, bir daha izleyeyim. Canım istedi yine. :))

    YanıtlaSil
  7. Şirinlere bayıldım :)
    İnsanın eşi iyiyse, gurbetlik de, özlem de ne kadar zor olsa da katlanılıyor. Ne mutlu sana ki eşin böyle biri.

    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  8. ay o gorumce kizini yerim ben yahu :)
    yeni evinize insallah hayirlisiyla yakin zamanda tasinirsiniz da kocamaan kirtasiye ve hobi odasi yaparsin kendine :)

    YanıtlaSil
  9. Hihihi şirinler ne kadar güzel olmuş öyle :))
    Hayırlısıyla bir an önce yeni evinize taşının ve bol bol enerji topla canım..
    Bu arada Rio çok sevimliymişşş :)

    YanıtlaSil
  10. o şirinleri paraylamı alıyorsunuz merak ettim burda süpriz yumurtadan çıkıyorlarda :) yeni evinize taşınmanızı ve yeni postları sabırsızlıkla bekliyorum . :)

    YanıtlaSil
  11. oy şirinlerin güzelliği :)
    karamel de özleniyor arada onu görünce mutlu oluyorum :)

    YanıtlaSil
  12. sergül rio çok tatlıymış. çocuklar genelde ilk kez gördükleri kişilere karşı aglarlar ama sizin yakınlık derecelerinize ragmen aglıyorsa farklı bir durum diyebilirim :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül