10 Mayıs 2012 Perşembe

Ojelerim #1 China Glaze

 Ayda bir oje çalkalama günü yapıyorum.Bugün o gün yani.Toplu fotoğrafını instagramdan paylaşınca renklerine göre dizip fotoğraflanmam istendi.Denedim ama beceremedim bu yüzden marka marka ayırdım.

China Glaze ne yazık ki Japonya'da çok kolay bulunabilen bir marka değil.Bende 6 adet ojesi var ve hepsini internetten aldım.(Amerika sitelerinden)

Oje konusunda çok bilinçli ya da kurallı değilim.Bu dosyaları takip ederseniz göreceksiniz ki her renk her marka var.

Gelelim bende olan renklere (ben renkleri swatchlamadım merak eden google'da aratabilir.

1-FLYIN' HIGH  2 sene önce epey kullandım ama şimdilerde unutuyorum.Ama sevdiğim bir yeşil.Ama maviye kaçan bir yeşil.

2-JAPANESE KOI(NEON) -Bu ojeyi 2-2,5 sene önce sırf adı için almıştım.Çünkü adı Japon Balığı e benim kocam da Japon Balık :)Acayip neon bir oje.Ne yaparım nasıl kullanırım derken bu sene moda oldu neon :) Şanslı mıyım neyim :)

3-Peachy Keen -Bu rengi sevgili Tugunay'da görüp almıştım.Ama bana yakışmadı bir de yapısını çok sevemedim.Hiç kullanmadım desem yalan olmaz.

4-Emerald Sparkle - Bu ojeyi Emerald Sparkled'da görmüştüm.Onunla aynı adda olması güzel bir tesadüftü.Onun yazısı burada.Neden bilmiyorum ama bu ojeyi de hiç sürmedim.

5-Millennium-Bu oje konad baskılarında kullanılabiliyor diye okumuştum.O yüzden ebayden almıştım.Hatta normalden biraz fazla ödedim.Gel gelelim ki bunu da hiç kullanmadım.

6-Recycle-Bir ara gri oje çılgınlığı vardı.Bu tonu deli gibi istemiştim.Hemen satın aldım ve kullanmadım.Süperim değil mi?

İşte birinci dosyanın sonuna geldik.Sırada daha çok oje var.Demedi demeyin!

8 yorum:

  1. 1 ve 3 favoridir candır hatta :))

    YanıtlaSil
  2. çok hoşsun
    oje sallama günü
    resmi tatil yapalım o günü ne dersin :))))

    YanıtlaSil
  3. Millenium oje zor bulunan krome koleksiyonlarından değerini bil :D bende CG 2030 var sürmeye kıyamıyorum artık yok ve ebayda pahalıya satılıyor :)

    YanıtlaSil
  4. hepsi harika..
    bir oje tutkunu olarak özellikle CHINA GLAZE,lere bayılıyorummmmmmmm

    YanıtlaSil
  5. Bloguna,yazilariniza bayildim.Gunumu guzellestirdiginiz icin tesekkur ederim
    Sevgiler Pinar

    YanıtlaSil
  6. 4 numaralı ojenin rengi çok iyiymiş çok hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
  7. 4 numaranın rengi süper, o renkte kumaş arıyorum hatta. :D

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül