16 Mayıs 2012 Çarşamba

Leylak Dalı



Bugün Japonya'da Leylaklar açtı demek isterdim ama onun yerine Leylak Dalı'ndan gelen paketi açtım ben.Sayılır mı :)

Her şey Facebookta Sertab'ın cdsinin altına yorum yazmam ile başladı.Gönlü büyük ablam cd'yi senin için ayırıyorum.Türkiye'ye geldiğinde yollayacağım sana dedi.Sonrasında bana kıyamamış olacak ki yanında bonusları ile birlikte Japonya'ya uçurdu bu güzelleri.
Hüsnü Arkan'ın okuduğum ilk kitabı Mino'nun Siyah Gülü de Leylak Dalı'ndan hediyeydi bana.Ne şanslıyım değil mi?Ablacım böylece aramızda Hüsnü Arkan bağı oldu değil mi?Mektubunda altı çizili birkaç satır var demişsin.Nasıl merakla ve heyecanla bekliyorum bilemezsin.
Çok teşekkür ederim.Dünyanın öbür ucunda isyan ettiğimde,yalnız hissettiğimde,kırıldığımda,üzüldüğümde,sevindiğimde orda olduğunu bana hissettirdiğin için çok teşekkür ederim.Sen ve senin gibi insanlar bu dünyayı daha anlamlı kılıyorsunuz.
Tadımcanın biri fotoğraf çekiminin ardından mideye gitti bile.Süper lezzetliymiş.Tam benlik.Yeni hastalığım olabilir :)

Leylak Dalı'nın bloğuna mutlaka uğrayın.Kitap dolu,çiçek kokulu bir blog :)Kitaplıklarında gözünüz kalabilir benden söylemesi.


7 yorum:

  1. Ay çok sevindim gecikmeden geldiğine, Japonya postasını kutluyorum valla, Türkiye'de aynı şehirde neredeyse aynı mahalleye 15 günde gittiğini düşünürsek:))
    Keyifle oku, keyifle dinle, ye demiyeceğim çoktan yemişsindir zaten:))
    Hem bil ki arada kilometreler olsa da biz hep senin yanındayız, herşey çok güzel olacak. Azıcık daha sabır:))
    Öperim...

    YanıtlaSil
  2. ne güzel böyle hatırlanmak..

    YanıtlaSil
  3. Leylakcığım, çok zariftir.Benzer hoşluğu benim için de yapmıştı :)

    Serrose, çıkar tadını güzel cicilerinin :)

    YanıtlaSil
  4. Kedicik de Karamel'e benziyor hani:)))
    Cicilerin çok güzel.
    Keyifli okumaların ve dinlemelerin olsun:)
    Bir de afiyet olsun:)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. harika, düşünceli, nazik, hassas kadındır Leylağım.
    nasıl güzel hediyeler göndermiş sana da
    canım bu güzel dostluklar blogları birbirine kenetleyen değil mi zaten
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Tadımcaya bende çok bayılıyorum :) Arkadaşın göndermesi yanında süper olmuş . Afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  7. Çok büyük bir mutluluk olmalı sizin için kilometrelerce uzaktan gelen bu güzel hediyeler. Blogger da yeniyim. Yazılarınızı bir kaç gündür zevkle okuyorum. size ve eşinize hayatta her zaman mutlu günler dilerim :).

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül