18 Mayıs 2012 Cuma

The World of Peter Rabbit

Dün kitapçıda dergilerin yanında Peter Rabbit Stationery seti görünce aklım kaldı.Yoshi al deyince hemen attım sepete.
Peter Rabbit çizgi filmini/kitabını duymuşluğum vardı ama okuma ya da izleme şansım olmadı şimdiye kadar.Bu yazıyı yazmak için youtube'da izlediklerim hariç.
The World of Peter Rabbit and Friends kitabı ve yazarı/çizeri Beatrix Potter hakkında wikipedia'da bilgiler var.Okumak için buraya tık tık
Aslında yan yana 3 set vardı.Peter Rabbit serisinde güller olduğu için bunu seçti Yoshi.Japonya'da bu gelenek oluştu Yoshi ve annesi sayesinde.Adımda gül olduğu için (Sergül) bana hediye alınacağında gül desenliler öncelikli oluyor.Hediye paketi de dahil :) Bu gelenek hoşuma gitmiyor da değil hani.
 Neyse set bu kutunun içinde rafta beni bekliyordu.Açmadan önce fotoğraflayamadım kusura bakmayın.Bu set 1575 yen (36,22 lira)Bu kutunun içinde ayrı ayrı poşetlenmişlerdi.
 Ve içindeki güzeller.Bordo zemin üzerine güller ve Peter Rabbit desenleri var.1 adet kalemkutu,1 adet  tükenmez kalem,1 adet not defteri ve 1 adet kitap kabı bulunuyor setin içerisinde.Kitap kabı hiçbir Türk kitabına uymadığı için şimdilik kullanamayacağım.Aslında not defteri içine konulup kullanılabilir.Bilemiyorum ne yaparım.
Görüntü güzel ama açıkçası kalitesi çok tatminkar değil.Şaşırdım paketi açınca.Kalem güzel yazıyor ama elde verdiği his normal kalemlerden farklı değil.
Bir de 8 sayfalık bir broşür çıktı.Ürünler,karakterler falan tanıtılmış.

Sonuç olarak gül desenli bir kırtasiye setim oldu.Bütünlük olsun diye çantamda taşıyabilirim.
Siz beğendiniz mi?


19 yorum:

  1. ne kadar güzelmiiş. bayılırım Peter Rabbit'e ve Beatrix Potter'ın diğer karakterlerine.

    YanıtlaSil
  2. ben ço kbeğendim ya çok şirin gözüküyor.güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  3. Sevgili serrose ne güzel ürünler bunlar böyle, kalemliğe, kaleme ve not defterine hayran kaldım. Güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  4. Gözüm döndü...

    Off, benim de olsun bunlar, çok güzelmiş... Güle güle kullan Sergül!

    Valla, kırtasiye aşığı bir insan olarak, bunları gördükçe atlayıp Japonya'ya gidesim geliyor :)

    YanıtlaSil
  5. Tek kelimeyle bayıldım hem sevimli hem çok şıklar güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  6. Çiçek deseni hastalığı var bende bunları gördüğüm iyi olmadı :) Kıskandım :*

    YanıtlaSil
  7. bayıldım :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  8. Çok güzelmiş, güle güle kullan. Tavşanları çıkartırsak Cath Kidson'a benziyor tarzı. Ben çok sevdim. Türkiye'de bu seti 69 TL'den aşağı fiyatlandıracak kırtasiye de hayal edemiyorum maalesef.

    YanıtlaSil
  9. bence çok şirinler.japonya kırtasiye cenneti olduğu için durum farklı olabilir ama biliyorsun tr'de öyle bir seti yarı fiyatına bile alamıyoruz kalitesi 'eh işte' olsa da. bence çanta için çok keyifli olur ve keşke tr kitaplarına uysaydı kitap kabı. Güle güle kullan
    Günün güzel olsun sevgılıım:)))

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir set fiyatı da gayet uygun iyi günlerde kullan^^

    YanıtlaSil
  11. ben çok beğendim :) benimde adımda gül varda :) niye burda yok böyle setlerr..yoksa varda benmi görmüyorum

    YanıtlaSil
  12. çok guzel boyle takim seyleri severim ,, guzel günlerde kullan!!

    YanıtlaSil
  13. Çok beğendim:)
    Bu arada genelde tüm paylaşımlarını keyifle takip ediyorum ama her zaman yorum yazamıyorum, takipteyim bilmeni istedim:)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. Ben çok beğendim dış görünüşünü ve biraz cath kidston biraz barunson biraz da morning glory defterlerine benzettim. Fakat barunson bu yazdıklarım içinde kağıt kalitesi, antibakteriyel yaprakları ve çok şirin kapaklarıyla açık ara önde, bence bu kore markasının defterlerini de denemelisin :)

    YanıtlaSil
  15. Özellikle kitap kabı hoşuma gitti.Güle güle kullan.Ben çok beğendim.

    YanıtlaSil
  16. çok cici amaaa çokda güzeller güle güle kullan canım ,,herzamanki gibi yine güzel paylaşımınla sayende içim açıldı canım sevgiyle kal:)

    YanıtlaSil
  17. ben beatrix potter'i çok severim, çevreci kadınlar arasında görürüm hatta kendini, bir de film yapmışlardı onunla ilgili, izlemeni tavsiye ederim, sevgiler http://www.imdb.com/title/tt0482546/

    YanıtlaSil
  18. çocukluğuma gittim bir an bende çok güzel bir peter rabbit seti vardı şimdi kim bilir nerededir en kısa zamanda bulup tekrar o güzel dünyanın içinde kaybolmayı düşünüyorum :)
    deftere kaleme ve kalemliğe bayıldım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül