2 Mayıs 2012 Çarşamba

Sevdiğim Karakterler #1 Winnie The Pooh


 Blogda daha önce Winnie the Pooh aşkımdan bahsetmiştim.Şidi yeni bir seri planlıyorum.Sevdiğim karakterleri kırtasiye ürünleri ile tanıtacağım.Tabi ki sahip olduğum ürünlerle.

Winnie the Pooh benim en büyük aşkım ve en çok ürüne sahip olduğum karakter sanıyorum.Ve bizim ailede benimle özdeşleşmiş bir karakterdir.Mutfak ürünleri,pijama,tişört,çorap,ev aksesuar akla gelebilecek her şeyim vardır Winnie'li.Hatta blogda full mutfak yazısı bile var.Üşenmeyen araştırabilir.

Benim Winnie ile tanışmam 1998 yılında olmuştu.O günden beri yüzündeki mahsun gülümseme beni çok etkiler.Bir fenerli olarak renkleri gıcık etse bile :p 
Eeyore ablamın karakteridir,Tiger kardeşimin yani ailece bu serinin hastasıyız.Türkiye'de ki odam tamamen Winnie'li idi.Bir genç odası olmasına rağmen:p 
Ama eskiden Winnie ile ilgili ürün bulmak bu kadar kolay değildi.Ayda 1 ürün ile karşılaşırsam kendimi şanslı sayıyordum.Şimdi Winnie'li olmayan şey yok.Hele Japonya'da karakter ürünleri satan özel mağazalar var ki çıldırmamak elde değil.

Winnie'yi bu kadar çok görmek ve çok ulaşılabilir olması biraz aşkımı söndürse de yine de yeri başka diyorum.

Bu kadar konuştuktan sonra 2 fotoğrafa böldüğüm Winnie'li kırtasiye ürünlerime geçebiliriz.


Aslında daha çoklar diye sanıyordum ama umduğumdan az çıktılar :) Belki de Türkiye'dekileri de düşündüm.

Yukarıdan aşağıya ve soldan sağa anlatmam gerekirse.
2 adet plastik dosya-Annemin hediyesi kalemlik ki bundan Türkiye'de de var :) ayağında deco bant
Cetvel-kurşun kalemler-tükenmez kalemler ve basmalı kalem
Pasaport kılıfı-Banka cüzdanları için kılıf-kalemlik ve iskambil kağıtları


Ve defterlerim
En küçük defter ablamdan hediye.
Onun yanındaki Disney yazan sevgili Oje Delisinin hediyesi
Cuties Pooh yazan ise Denizanası'nın hediyesi

İşte bu kadarcık benim Winnie'lerim ama aşkım büyük :)

Bakalım sıradaki ne olacak :)

11 yorum:

  1. Ben de Tiger hastasıydım^^ Karakterlerimiz bile benziyo ondandır heralde:D

    En çok o ilk fotodaki sarı kılıfı beğendim^^

    YanıtlaSil
  2. süperler, pasaport kılıfı bile var inanamıyorum yahu :)

    http://jusinbello.com/dugune-bir-ay-kala-yapilacaklar-listesinde-yardima-ihtiyacim-var-help/

    YanıtlaSil
  3. çok ciciler,bende bayılıyorummmm wınnıeler,e:)

    YanıtlaSil
  4. Hepsi de çok tatlı.Ne çok izlerdim bunları,hey gidi günler hey:)

    YanıtlaSil
  5. O suratındaki ifadeye ben de bayılıyorum. :)
    Ama senin kadar değil. :))) Hatta nasıl yer ettiyse senin bu sevgin beynime nerde bir winnie görsem sen geliyorsun aklıma. :D Alıp yollasam diyorum. Çok uzun sürer ya diyip vazgeçiyorum. :))

    YanıtlaSil
  6. Ben onların hepsini yerim yerim:)

    YanıtlaSil
  7. küçüklüğümde winnnie yoktu. neyi severdim diye düşünüyorum da o da yoktu :))

    YanıtlaSil
  8. ay ne duygulandım ben öyle :) hala duruyor demek :)) çok öptük can ile seni..

    YanıtlaSil
  9. winnie'nin öyle bir sesi vardı ki bana en büyük küfrü etse yine de "yanağından öpebilir miyim?" diyebilirim.

    YanıtlaSil
  10. Yaa evet cidden süperlerr.. Off off senin blogu okumak bana büyük bir maddi zarar bunu bill :)

    YanıtlaSil
  11. İlk baştaki defteri nereden bulabilirim

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül