21 Mayıs 2012 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #51

instagram kullanıcı adım:serrose
Hadi bakalım geçen hafta neler olmuş.
 Kış Günlüğü adlı kitabımı okurken yanına dondurmamı da ekleyip tezatlığı fotoğrafladım.Nasıl derin manalar yüklemişim değil mi :p

 Almayacağım diye diye evdeki el kremi stoğumu tükettim.Çantada taşımak için bu seti aldım asos'tan.Mis gibi kokuyorlar ve minicikler :)
 Karamel bazen bizimle birlikte uyuyor.Bu sefer Yoshi'nin tarafını seçmiş.Bu arada hala soğuk burası.Ben yazlık pijamalara geçtim ama aptallık ettim sanırım.Yoshi hala kışlıklarıyla uyuyor sıcak sıcak oh :)
 Yeni kitap kokusunu kim sevmez.Ben çok severim mesela :) Ve Yoshi de sevdi.Sevdi diyorum çünkü Japon kitapları böyle kokmuyormuş.Önceleri tesadüf sansam da Karamel de sevdi.Ben elime Murakami'yi alınca bağımlı gibi koşup geliyor koklamaya :)
Açıklıyorum biz Kato ailesi olarak yeni kitap kokusu bağımlısıyız.
 Şiştt sessiz olun.1Q84 okuyor Japon balık :) Kitabı okurken uçmuş,gitmiş :)
 Yoshi'nin izin günlerinde starbucks'ı mesken tuttuk.
 Tatlı krizine girdiğim bir andı.Tiramisu ve buzlu şeftali çayı ile enerji toplamaya çalışıyordum.Murakami için her şey :D
 1Q84 öyle bir kitap ki hadi bir bölüm daha diye diye sabahı ettim.O günden beri uyku düzenim mahvoldu zaten.Dün gece de sabahladım :)

Japonya'da en sevdiğim dondurma sonunda çıktı.Birkaç ay satışta kalıyor sadece ve ben bayılıyorum buna.Yazısını yazmıştım burada




Bugün sabah bir görüşmem vardı.Az önce geldim eve.Trende bu twiti attığımda.
Cevap veren herkese çok teşekkür ederim.Çok mutlu ettiniz beni :)

İşte böyle bir haftaydı.

Keyifli bir hafta diliyorum herkese.

Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

14 yorum:

  1. Yeni basılmış kağıdın kokusu gibisi yoktur, dersaneye giderken ne zaman yeni bir test kitabı, yaprak test falan dağıtsalar ilk isim koklamak olurdu :) siniftakiler ilk basta baya yadirgamislardi bu halimi :)) hala daha kitap aldığımda ilk isim tam ortasını açıp o mis kokusunu icime çekmek oluyor :) bende sizdenim Kato ailesi ;)

    YanıtlaSil
  2. o kitabı okuyacağını düşünmemiştim ama yarılamışsın tebrikler :)

    YanıtlaSil
  3. Ya seni kiskanmaktan lazer ameliyati oldugum gozlerim bozuldu :) senin kitap okudugunu gordukce diyorum yetismem lazim ha gayret diye diye gozlerim bozuldu doktor okuma gozlugu verdi :) saka yapiyorum tabii ki :) ne guzel bir hafta olmus boyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe beni affet :) biraz hiz kesiyorum ama yetis iyi mi ;)

      Sil
    2. bende yapcam ki :D okuycam okuycam blogumda göstercem :D valla azcık dursan iyi olcak, kesin yetişcem çünkü :D yaa ben olayı abartıp sınıfta çocuklar oyun oynarken bile okuyorum o kadar yani (öğretmenim de ben) :D hele şu okul tatil olsun, evime döneyim o zaman deli gibi kitaba vurcam kendimi :D

      Sil
  4. evet bekleyen var...bayılıyorum bu postlara :)

    YanıtlaSil
  5. Bu kitabı alacağım. Sen geçen gün o postu yazmadan önce bir arkadaşımla bu kitap hakkında konuşuyorduk biz de. O da alsam mı almasam mı diye kararsız kaldım, çok kalın, çantada falan taşınacak gibi değil demişti. Ki o hep sırt çantasıyla dolaşır. Fotoğraf makinası var içinde 1,5 kiloluk. Bir de kitap girince n'olur kimbilir. Senin bu kitap hakkındaki postlarını yolladım ona. Teşekkür ediyor. Başka çevirisi var mı bilmiyorum ama alırken de dikkat edeceğiz artık. Bir kez de kendi adıma teşekkürler.

    Fotoğraflar yine çok güzel.

    YanıtlaSil
  6. şu dondurmalı fotoğraf bitidi beni :)))
    murakami alınacak!!!!

    YanıtlaSil
  7. Benim gibi kitap kokusuna bayılanlar var. Bunu duymak harika:) Ben gibi birileri daha var yalnız değilim bu evrende. Bu arada sayenizde yıllar sonra tekrar kitap kurdu oluyorum ama ilk evlendiğim yıllardan farklı olarak kırmızı bir yakın gözlüğüm var artık. Yaşasın tekrar uzun saatler kitap okuyorum ve sayenizde bu...ve acaba diyorum buradan istediğiniz bir kitap var mı yollayayım?

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Vay ben kaç hafta olmuş başlayalı instagram pazartesilere!! :)
    Kitabı artık o kadar merak ettim ki finallerim bitsin bende alıcamm ^^

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül