17 Mayıs 2012 Perşembe

Nyakuichiouji Tapınağı

Birkaç ay önce gittiğimiz Fujieda şehrinde birçok yerel tapınak ile karşılaştığımızı söylemiştim.Bu tapınağın adından başka hiçbir bilgi yok elimde bu yüzden fotoğraflarla gezeceğiz sadece.
Daha önce yorumlarda sorulmuştu Japonya'da tapınaklar ücretli mi diye.Turistik ve büyük olanlar genelde ücretli(Kyoto'dakiler mesela) ama yerel tapınaklar ücretsiz.
Nya-ku-ichi-ou-ji (adı uzun olduğu için böldüm) bir Şintoizm tapınağı.Görüldüğü gibi küçük bir yapısı ve küçük bir bahçesi var.
Ama bu azıcık alanda sanırım arkadaki tepede az bulunan ağaçlardan varmış.Birkaç yaprak fotoğrafı vardı.Az bulunan bu yaprakları burada görebilirsiniz diye.Ama adları yazmıyordu kusura bakmayın.


 Azıcık şımaralım :)
 Ana bina
 Çaprazdan ana bina
 Japonya'da eski stil sokak lambası


İşte böyle bir yerdi.Tabi ki kimseler yoktu en azından gözle görülen :)

Fujieda şehri gezimiz hakkında başka şeyler de okumak isterseniz buyrun linkler.

Fujieda şehri yazısı için buraya

Japonya Sokakları-Fujieda şehri için buraya 

Fujieda Şehrinde 2 Deli #1 için buraya

Fujieda Şehrinde 2 Deli #2 için buraya

Fujieda Şehrinde 2 Deli #3 için buraya

Kiganji Tapınağı için buraya 

5 yorum:

  1. o lamba nasıl bir şeydir öyle, bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok seviyorum Japon sokak lambalarını :)

      Sil
  2. O lambanın küçük Demir'den olanını almıştım. Balkonda şimdi...

    YanıtlaSil
  3. O lambanın küçük Demir'den olanını almıştım. Balkonda şimdi...

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül