8 Mayıs 2012 Salı

Lush Alışverişim

Normalde alıntı görsellerle yazı yazmayı sevmiyorum ama bu sefer çok üşendim.Lush sevdiğim ama çok sık alışveriş yapamadığım bir mağaza.Çünkü yakınlarımda yok.
Dün sinema için alışveriş merkezine gittiğimizde Lush'a attım kendimi.
Evimizde 'Honey i washed the Kids' sabunu bulunuyor her daim.Sürekli kullanmasam da banyo alanına verdiği kokuya bayılıyorum.
Neyse Lush'a bir şeyler almaya girdim ama ne alacağımı bilmiyordum açıkçası.Kokularına göre karar verdik.



Eve gelir gelmez Candy Egg adlı balistiği kullandım.Mis gibi şeker kokusu sardı banyoyu.Ve cildimi yumuşacık bıraktı.Türkiye sitesinde bulamadım.
Japonya'da 430 yene aldım.Yaklaşık 9,50 tl civarı
 Bu sabun Yoshi'nin tercihiydi.Sea vegetable adı.Türkiye sitesinde de bulunuyor.linki burada

-Cildinizi uyarmak için üzeri Atlantik deniz tuzu kaplı,yumuşatmak için yosunlu ve beyninizi canlandırmak için lavanta ve misket limon kokulu sabun.-


Diyor Lush Türkiye sitesi.


Biz 100 gramı 450 yen'den aldık.Yaklaşık 9,94 lira
Türkiye'de 100 gramı 12 lira



Sıradaki sabunumuz Oh!My fairy adında satışta Japonya'da ama Türkiye'de The Godmother adlı sabuna denk geliyor sanırım.Yılbaşı sezonunda satışa çıkan Snow Fairy kokusunun sabunu sanırım.
Biz 100 gramı 650 yenden aldık.Yaklaşık 14,36 lira
Türkiye'de 100 gramı 13 lira  linki burada 

Ve dün gecenin kraliçesi Rockstar sabunu.Mis gibi kokuyor ve yumuşacık bırakıyor cildi.Bazı ciltlerde tüm gün kalıcıymış bazılarında geçici.Malesef bende de kalıcı olmadı.Ama bu kullanmama engel değil :)

Japonya'da 100 gramı 500 yen yaklaşık 11,05 lira
Türkiye'de 100 gramı 12 lira linki burada 


Dediğim gibi balistiği kullandım ve bir de Rockstar sabununu.Diğerlerini de dört gözle kullanmayı bekliyorum.

Ben sabunları küçük küçük kesip bir tabağa yerleştirdim.Banyoya girişte bir alanımız var.O alan ve koridorumuz misss gibi yani Lush gibi kokuyor :)

Başka ürünler hakkında tavsiyeler alabilirim.

Siz en çok hangi ürününü seviyorsunuz?

7 yorum:

  1. Honey I washed the kids sabununu çok seviyorum bir de sultana diye bir sabunu var sanırım o çok güzel kokuyor, bazen giysilerimin arasına koyuyorum ve parfümden daha fazla kokuyor:)

    YanıtlaSil
  2. Limonlu el kreminden çok memnunum tavsiye ederim :))

    YanıtlaSil
  3. snow fairy benim favorim. Bİr de paçulili banyo köpüğü var ismi bilmiyorum onu da seviyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Acaba "Thermae Romae" yi gormeyemi gittiniz? Nedense icimde oyle bir his var. Begendinizmi?

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Serrose, bu yorum bu postun altına değil aslında ama idare ediver:) inşallah en yakın zamanda tayininiz çıkar sizin için dua ediyorum ve orada hiç arkadaşın olmayabilir, başına kötü şeyler gelmiş olabilir ama sen bunları yazdığın zaman seninle üzülecek ya da sevincini paylaştığın zaman seninle sevinecek bir sürü insan var dünya üzerinde emin ol, inşallah her şey istediğin gibi olur..

    Lush ürünlerini de denememiştim en kısa zamanda deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  6. http://www.lushturkey.com/yasemin-palmorosa-ylang-bal-dus-jeli/product.aspx?productid=283
    on puan beş yıldız veriyorum ben bunun kokusuna :)

    YanıtlaSil
  7. ne kadar guzel gorunuyorlar benım gıbı sabun delısı bırı bayılır bunlara:)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül