11 Mayıs 2012 Cuma

1 Eksikle Geldiler



Gözüm yolda yazısında sipariş fotoğrafını gördüğünüz güzeller bugün elime ulaştı.3 mayısta kitapyurdu sitesinden verdiğim siparişim 11 mayısta 1 eksik kitap ile elime ulaştı.Japon postasına bayılıyorum.Adamlar süper ama süper çalışıyor.Maşallah!!! Ülkeye giren posta mümkün olan en kısa zamanda elinizde oluyor.Darısı bizim ülkemizin de başına.Kaybolan mektuplarım yüzünden Türkiye'ye mektup yollama işinden çok soğudum.
Neyse!!!

Bütün Öyküleri-Virgina Woolf stokta yokmuş bu yüzden iadesi yapılacaktı.(hala kontrol etmedim hesabımı çok ayıp)

Çok heyecanlıyım ev mis gibi yeni kitap kokuyor.Özlemişim bu kokuyu :) Heyecan dorukta :)

Böylece evde okunmayı bekleyen 69 kitaba 4 ekliyoruz.Oluyor mu 73 :)

Oku kızım oku diyorum kendime.Bir de video çektim.Bir sonraki postta izleyebilirsiniz.

Hangi kitabı okuyorsunuz şuanda?


19 yorum:

  1. güle güle oku Sergülcüğüm Murakamilerde gözüm kaldı bende bir daha ki kitap alışverişimde alacağım =)

    YanıtlaSil
  2. 1Q84'u 3 gun once aldim ben de :D

    YanıtlaSil
  3. Şu an Boris Vian okuyorum Bir Kara Kedi İçin Blues kitabını, gayet keyifli gidiyor..

    YanıtlaSil
  4. Tirza - Arnon Grunberg okuyorum şu an ve çok iyi gidiyor. Ofistekiler çıksa da kitaba devam etsem diye dört gözle bekliyorum.
    1Q84 ne kadar güzel görünüyor ama ben henüz almaya cesaret edemedim :)

    YanıtlaSil
  5. 1Q84 benimde listemde bekliyorum biraz azalsın diye okuyacaklarım:)
    bu ara tarihi değiştiren diktatörler ve kara kaplı defteri okuyorum:)

    YanıtlaSil
  6. Yurtdışında en sevdiğim olaylardan biri kargo. İngiltere'deyken Amazon marketplace'den 1 penny'e kitap alıp 2-3 gün sonra elimde olmasına bayılıyordum, ama Türkiye'de nerde:)

    Ben şu an Murile Spark- Not to Disturb okuyorum:)

    YanıtlaSil
  7. kemal tahir-bozkırdaki çekirdek keinlikle tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  8. Hakan Günday - Az'ı ben de ne zamandır okumak istiyorum.
    Keyifli okumaların olsun inşallah.
    Orhan Pamuk - Masumiyet Müzesi'ni okuyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Hayırlı uğurlu olsun :D Ben de bu kitapları almayı planlıyorum umarım en kısa zamanda alabilirim :D
    Şu anda Jose Saramago'nun "Ölüm Bir Varmış Bir Yokmuş" kitabını okuyorum, henüz başındayım ama oldukça ilginç diyebilirim :)

    YanıtlaSil
  10. 90larda cocuk olmak ama bitmek uzere..

    YanıtlaSil
  11. Şuan okuduğum kitap : Atlı Karınca. Kitabın Yazarı : Jelena Bacic Alimpic..10 kadar kitapta ben de okunmayı bekliyor.Bol kitaplı günler...

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel kitaplar, keyifli okumalar serrose. :) Bana da beklerim. ;)

    YanıtlaSil
  13. selam, Sunay Akın'ı çok severim mümkün mertebe programlarını takip etmeye çalışırım da bu kitabına içim ısınmadı. Belkide kitap benim olmadığı için bir an önce okuyup geri verme telaşı.
    Deneme yazıların da bir oturuşta bir kaç parça okuyamıyorum. Genelde elimde başka kitap olur ikisi, üçü aynı anda gider.
    bana da beklerim

    YanıtlaSil
  14. merhaba,
    psikodinamik psikiyatri ve normaldışı davranışlar :) diye yeni bir kitaba başladım.
    Son aldığın kitaplardan özellikle 1Q84'ü merak ediyorum :)
    Türkiye'den sevgiler,

    YanıtlaSil
  15. serişim:)

    Hakan Gündayın bu kitabı insanı çok etkiliyo iyi bir seçim yapmışsın beklemeyecegin bir konusu var agzın açık okuyosun resmen:) iki okumalar sana bir çırpıda:)

    YanıtlaSil
  16. Serişim:)

    Hakan Gündayın bu kitabı çokk güzeldir.Beklemediğin bir öykü ve karakterler iyi bir seçim olmuş çok etkili bir kitapdırİyi okumalar bir çırpıda inşallah:)

    YanıtlaSil
  17. Soruya cevap... Bu kitabi okuyorum http://www.benimgibi.net/yeryuzu-ile-konusma-sanati/

    YanıtlaSil
  18. Haruki Murakami'nin bir kitabını okumuştum daha önceden, çok güzeldi ama akılda bir sürü soru işareti bırakmıştı. Bunu merak ettim, okuduktan sonra yorumlarını bekliyorum Sergül abla. =)
    Jean Christophe Grange-Koloni'yi okuyorum. Önceden başlayıp bırakmıştım, canım Grange okumak isteyince onu seçtim. :p Süper gidiyor, sonlara yaklaştım. :D

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül