3 Mayıs 2012 Perşembe

Gözüm Yolda



Eğer bir aksilik çıkmadıysa biz şuanda Nagoya'dayız.Ve bloğumun okuyucusu Cana ile birlikteyiz büyük ihtimalle.
Bloğum çalındıktan sonra çok uzun ve çok güzel bir maille tanıdım ben Cana'yı.İlk Japonya seyahatinde buluşmayı kararlaştırmıştık.Sonunda o gün geldi.Kendisi Amerika'da yaşıyor ama Japonya'yı da çok seviyor.
Başka bildiğim yok hepsini yarın öğreneceğim.
Umarım günümüz güzel geçiyordur.

Evet bu yazıyı bir gün öncesinden yazıyorum.Birazdan yola çıkacağız.Nagoya'daki evimizde kalacağız.Sabaha da buluşma var.Yarın gece de kalıp ertesi gün döneceğiz.
Buralar boş durmasın istedim.


Bu fotoğraf da depresyonumun bahanesi.1Q84 için çekilen videoları izlediğimde daha fazla dayanamayacağımı anladım.Yolda yalnız kalmasın diye yol arkadaşları da ilave ettim.

Ve böylece bir kere daha ALMAYACAĞIM kuralımı bozdum.

Sor bana pişman mıyım?

Hayır :)


10 yorum:

  1. 1Q84 uzun zamandır beklediğim ve sonunta Türkçeye çevrilmesiyle anında aldığım kitap. En güzel zamanı kolluyorum okumak için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakalim ne zaman gelecek ve ben ne zaman okuyacagim :)

      Sil
  2. bloğun nasıl çalındı yaa :O

    YanıtlaSil
  3. Haşlanmış Harikalar Diyarı ve Dünyanın Sonu benim için en sevdiklerim listesinin ilk beşinde yer alır. Umarım severek okursun :)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. sergül bloğun çok güzel sayende japonya yı tanıyorum çok güzel yerler var özellşkle doğası ve tapınakları büyük keyifle bloğunu takip ediyorum sevgiler serpil

    YanıtlaSil
  5. IQ84 yaktı beni resmen yaa:) Oysa ki ben kendime bi kaç parça kıyafet almaya çıkmıştım, hemde uzun zaman sonra yapacağım ilk alışverişti. Ama bi anda kendimi kitapçının önündeki afişe yapışmış şekilde buldum, sonra içeride, sonra kasada falan derken çıkınca nasıl 48 lirayı verdiğime şaşkın bi halde buldum kendimi:))
    Ama dediğin gibi +Sor bana pişman mıyım? -Iıhhh:))
    Beni bir güzellikle daha tanıştırdığın için teşekkürleerrr:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehehehe epey tuzluymus ama deger insallah ;)

      Kitabi alis hikayeni duymak bana cok iyi geldi tesekkur ederim :) sanki yanindaymisim gibi oldu.
      Sevgilerimle

      Sil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül