3 Kasım 2014 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #158

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi

instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.


 Nasılsınız? Nasıl başlıyorsunuz haftaya? Benim keyfim yerinde :) sebebi güneşli hava! Oh be içim kararmıştı yağmurdan.

Geçen hafta yine bol kalemli, karalamalı geçti benim için. Arada coşuyorum öyle :)

Kalkıp kek yapayım dedim. Yağ yok, yumurta eksik ama caymadım. Tadı her zamankinden azıcık kötü olmuştu ama yine de ellerime sağlık :)
Cem Mumcu Kendine Bakma Kitabı'nı okumaya da devam.

Yoshi'nin uyduruk bu çorbasına bayılıyorum. Bol zencefilli. Genelde grip olduğumda yaptığı için adını grip çorbası koydum, ama bu sefer grip olmamak için pişirdi. Önlem çorbası yani.



Bazen analı-oğlanlı sığmıyoruz bir yere. İçimiz almıyor bulunduğumuz mekanları. Size de olur mu?
Bu şapşi erkek olduğundan bana daha düşkün tabii ki. Ben ne zaman koltuğa geçsem uzanmak için koşa koşa geliyor. Bayılıyorum bu hisse. Sonra birlikte sızıyoruz tabii ki :)


Geçen hafta bol yağmurlu ve kapalı geçtiğinden güneşli gün fotoğrafı buldum telefondan. İnstagram buluşmasından bir fotoğraf.


Japonya'da Gördüm bloğum için buraya tık tık.

İşte böyle geçti bir hafta!

Hepimiz için çoooook keyifli ve sağlıklı geçer bu hafta inşallah!

Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

4 yorum:

  1. Afiyet olsun Sergül abla tiramisu nun ilk fotoğraftaki bakışı çok ağlamaklı çıkmış canım ya bende bu haftaya güzel başladım çok şükür mutlu,huzurlu,neşeli bir hafta diliyorum ablacım *♡*:)

    YanıtlaSil
  2. öncelikle her gün yumurta yemelisiniz . evde yumurta bulundurun sergül hanımcım :)
    bol süt , yoğurt, sebze , meyve
    kedi çok hoş burnundan öpesim geldi.
    grip önleyici çorbanın tarifini istiyorum .lütfeenn

    YanıtlaSil
  3. Çorbayı chopstickle nasıl içiyorsun 🙈

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül