19 Kasım 2014 Çarşamba

Yine Çizdirdik



Geçtiğimiz haftalarda Yoshi ile birlikte Nagoya Food Festival'ine gitmiştik. Tamamen tesadüfen haberimiz olmuştu. O gün Yoshi izinli olunca fırsatı kaçırmak istemedik.
Sakae'deki alana çeşitli ülkelerin yiyecek standları ve satış standları kurulmuştu. Bir köşeye de sanat okulunun çizim standı konmuştu.


Önce yemeğimizi yedik ve sonra doğruca çizim standına gittik. Daha önce de çizdirmiştik. Bizim böyle bir geleneğimiz var. Denk geldikçe çizdiriyoruz kendimizi. Bu sefer bir grafik tasarım öğrencisi çizdi bizi. Aslında o müşteri çağırma görevindeydi ama bizi arkadaşlarına vermeyi canı istemedi. Çok tatlı, hoş sohbet bir kızdı.


Bu da sonuç. İnstagram'da paylaştığımda benzemiş ve benzememiş diyenler oldu. Biz eh işte dedik. Sizce???


Bu da daha yakından hali.

Daha önce Universal Stüdyolarında çizdirmiştik. Yazısı burada tık tık

O gün bir de video çekimi yaptık. İçeceğinizi alın ve bizimle gezin :)


Part 1




Part 2



Ve part 3




iyi seyirler


14 yorum:

  1. eh işte diyemem ilk defa gördüğü iki insanı harika renklendirmiş bir el emeği var ortada. bence harika yapmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. resme eh işte demedim bizim benzeyip benzemememize dedim yanlışlık olmasın :D
      resmi biz de sevdik yoksa

      Sil
  2. Teşekkürler Sergül,
    Çektiğiniz videolar sayesinde biz de gezmiş kadar olduk:)

    YanıtlaSil
  3. Çook tatlı, bence sen benzemişsin, gözlerindeki bakışı çok güzel yakalamış, kızın kendisi de çok şekermiş cidden:)

    YanıtlaSil
  4. bence çok benzemissiniz ablacım

    YanıtlaSil
  5. Videolar çok güzel olmuş Sergül abla part 2deki baykuş çok tatlıydı

    YanıtlaSil
  6. Çok tatil olmuş orasi kesin:)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel görünüyor çizim :)

    YanıtlaSil
  8. Bence çok güzel olmuş ve benzemiş de :)

    YanıtlaSil
  9. Ben çok benzettim ve güzel buldum :)

    YanıtlaSil
  10. Ben cok begendim cizimi.iki cizgi film karekteri olarak her ikinizin karakterlerini yakalamis gibi.

    YanıtlaSil
  11. çizimler gayet başarılı.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül