13 Kasım 2014 Perşembe

Yaşasın Selfie Stick













Bugün Yoshi izinliydi. Planımız yakınlardaki bir parka gidip kırmızı yaprakları görmek ve yürüyüş yapmaktı. Dün gece Yoshi partideydi ve geç geldi. Dolayısı ile sabah erken uyanmamıza rağmen bugün gezme işini iptal ettik ve evde dinlenmeye karar verdik. Aşağıya indiğimizde bugünün soğuk ve aşırı rüzgarlı olduğunu gördük. Ve iyi ki iptal ettik dedik.

Televizyon karşısında kahvaltımızı ederken, sabah programı izliyorduk. Gifu bölgesindeki bir tapınağı tanıttılar. Yoshi bizden 1,5 saat uzaklıkta gidelim mi dedi. Ben 5 dakika içinde hazırdım :) Bu bizde aile geleneğidir aslında. Annem çok çılgındır bu konuda. Hadi dediğin an çıkar gideriz. Buna alışkınım çocukluktan yani :)
Türkiye'den döndükten sonra 'selfie stick' almış ama henüz kullanmamıştık. Bu gezide açılışını yaptık.

Bu yüzden bol bol biz varız fotoğraflarda. Yıllardır çift kamera geziyoruz ama birlikte olduğumuz fotoğraf çok az. Bir çekenimiz olmadığı ve başkalarına ricacı olmadığımız için tek oluyorduk genelde. Ama artık o kadar çok çektik ki. Şımardık bile :)


Bugünlük gezinin bizli tarafını görün. Malum görmemişin stiği olmuş :) Ya öyle değil valla mutluluktan ya :)






Biraz dinlenip söz anlatacağım bu tapınağı size. Hatta videoları da gelecek :)

Gezi yazıları seviyor musunuz? (istatistiklerde en az okunan yazılar genelde gezi yazıları oluyor nedense :(  )



34 yorum:

  1. Bütün fotoğraflar harika çıkmış :)

    YanıtlaSil
  2. yaaa çook tatlısınız. bayıldım fotolarınıza. allahım nazardan saklasın. sağlıkla bebişinizi kucağınıza almayı nasip eder allahım inşallah. gezi yazıları sen yazınca güzel oluyo bence. sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ben çok seviyorum. Hatta ilk blogunun keşfettiğimde de öyle bir yazı okumuştum. Malum okulda Japonca öğreniyorum. O yüzden okul öncelikli olarak ilgili çekiyor zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle deniyor genelde ama en az izlenen ve okunan yazılar gezi yazıları :) çıkamadım işin içinden :D

      Sil
  4. Ben en çok gezi yazlarını okumayı seviyorum sergülcüm çok iyi olmuş ya sizi beraber mutlu mutlu görmek çok güzel dört gözle videoyuda bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle deniyor genelde ama en az izlenen ve okunan yazılar gezi yazıları :) çıkamadım işin içinden :D
      geliyor videolar en kısa zamanda

      Sil
  5. gayet de severek okuyorumm :) Japonya o kadar çok ilgimi çekiyordu ki. meraklarimi sayenizde giderebiliyorum :) teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. ayrıca fotograflariniz da çok tatli :)

    YanıtlaSil
  7. Resimlere bayıldım canımm..

    YanıtlaSil
  8. Cok sekersiniz...
    Allahim simarikliginizi daim etsin insan sevdiginin yaninda simarirmis...
    stiginizde hayirli olsun hep gulucuklerle dolu fotograflar cekmeniz dilegiyle...
    Gezi yazilariniz guzel...
    gidemesemde orayi tanimaya calismak guzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah teşekkür ederiz :)
      gezi yazılarını sevmenize sevindim :)

      Sil
  9. Çok tatlı çıkmışsınız Sergül abla yüzünüzdeki gülümseme hiiiiiiç solmasın

    YanıtlaSil
  10. Videolarını bekliyor olacağım ablacım Japon tapınaklarına ayrı bir ilgim var uzaktan bakması bile huzur veriyor bence.

    YanıtlaSil
  11. Başkalarını bilmem ama gezi yazılarını büyük merakla okuyorum Sergül abla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle deniyor genelde ama en az izlenen ve okunan yazılar gezi yazıları :) çıkamadım işin içinden :D

      Sil
  12. Ben gezi yazılarını seviyorum hemde çook :)
    Amma gezi yazılarının içinde fotoğraf varsa dahada çok seviyorum:)
    Büyük bir merakla yazıyı ve videoyu bekliyorum mutluluğunuz daim olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle deniyor genelde ama en az izlenen ve okunan yazılar gezi yazıları :) çıkamadım işin içinden :D
      amin inşallah çok teşekkür ederiz :D

      Sil
  13. Videoları çok merak ediyorum :) fotoğraflar da bir şahane :)

    YanıtlaSil
  14. Ben bütün yazılarını ilgiyle okuyorum, gezi yazıları da hoşuma gidiyor, aslında bir blog yazarını seviyorsam bütün yazıları hoşuma gider, bununla ilgili sanırım.
    Güzel günler, keyifle yaşa sevdiklerinle Sergül :)

    YanıtlaSil
  15. "görmemişin stiği olmuş" hahaha koptum buna :D
    gezi yazılarını ben çok seviyorum, vakit buldukça okuyorum. videolara da rastladıkça bakıyorum. istatistik neden düşük anlamadım o.o "gezi yazıları" olarak ayrı bir etiket açsan belki erişim daha fazla olur ;)
    bu arada son fotoğrafın arka planına bayıldım <3

    YanıtlaSil
  16. Gezi yazisi hem de cift Kato'lu kacar mi?

    YanıtlaSil
  17. Lütfen gezi yazılarınızdan mahrum etmeyin bizi. Hem zaten Japonya'ya yolumuz düşecek gibi görünmüyor yakın zamanda :) Hem de o kadar içten ve doğalsınız ki resimler ile birleşince yazılarınız oradaymışım gibi hissediyorum, dalıp gidiyorum...

    YanıtlaSil
  18. Maşaallah ne kadar yakışıyorsunuz birbirinize Allah mutluluğunuzu daim etsin. Ayrıca hamilelik bir insana bu kadar mı yakışır? Maşaallah.

    Ben de gezi yazılarını seviyorum. İstatistikler neden düşük çıkmış hiç anlamadım.

    Dango'yu çok çok seviyorum ben. Senin de canının isteyip sevmene çok sevindim. En azından elinin altında bir şey. Bol bol fayda versin inşaallah.

    YanıtlaSil
  19. ya ne kadar güzel bunlar :) icatlar hep böyle işlevsel olsa keşke değil mi, özellikle çift olarak gezerken birlikte fotoğraf çekememek gerçekten can sıkıyor çünkü :)) maşallah size, kocaman sevgiler istanbul'dan :)

    YanıtlaSil
  20. Enerjik, mutlu, ışıl ışıl görünüyorsun. Her karede ben de yakınınmış gibi mutlu oldum. DAha çok foto, daha çok post...

    YanıtlaSil
  21. ben değer verdiğim in tüm yazılarınızı sonuna dek okuyorum fakat gezi yazıları çok güzel olsa da okurken insanı üzüyor. Neden? çünkü ben de oraları gezmek istiyorum ama JAponya'ya gitme ihtimalim nedir diye düşünüp hüzünle okuyorum gezi yazılarını. Yoksa bilgilenmek açısından oldukça iyi. :) siz yine de yazın biz okuruz :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül