17 Kasım 2014 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #160

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi

instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.


 
Kendi kendimle kalınca en çok kalemlere, kitaplara ve defterlere sığınıyorum. İyi geliyor bana :)


Gece okuması yapmadan olmaz. Yoldaşım tabii ki Tiramisu :)

Yoshi'nin geç geleceği bir geceydi. Ben de felekten bir gece çaldım :)


Bu hafta bu tapınağın yazısı gelecek :) Zor olan kısım fotoğraf seçmek :) Emanet verdikleri şemsiyemin uyumuna dikkatinizi çekerim :)

Canım çekince yapmayacağım şey yok. Tuzlu kurabiyem tam pastane işi olmuş. Ellerime sağlık :)

Japonya'da Gördüm bloğum için buraya tık tık.

İşte böyle geçti bir hafta!

Hepimiz için çoooook keyifli ve sağlıklı geçer bu hafta inşallah!

Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

4 yorum:

  1. Uyum harika pantalon ve şemsiye ile ^_^

    YanıtlaSil
  2. Hakikaten şemsiye uyumu on numara olmuş

    YanıtlaSil
  3. Senin yazılarını okumaktan bende de bir defter, kalem merakı başladı :) Öğrencilerim de benim defterlerime, kalemlerime merak sardılar. Ben de onlara seni tanıştırdım :) Sınavlarda başarılı olanlara bu cicili bicili defterlerden hediye ediyorum, çok hoşlarına gidiyor :) Bu gidişle ekonomik anlamda batma ihtimalim var ama olsun :)

    YanıtlaSil
  4. bugün doktor günündü ya. bekliyorum. japonya da saat akşam 10 oldu. artık çoktan gelmiş olmalısın doktordan..

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül