12 Kasım 2014 Çarşamba

Sephora Alışverişim


Geçenlerde dayanamayıp yine bir Sephora alışverişi yapmış olabilirim :)

Aslında bu alışverişin tek sebebi bu ara deli gibi dudak ürünü (ruj, gloss) satın almak istiyor olmamdı.

Her şey Give Me Some Lip seti ile başladı. Onu görür görmez vurulmuştum ama stoklarda kalmamıştı. Stoklara girince haber ver seçeneğini işaretleyince, beklenen mail günler sonra geldi.

Give me some lip setinin içinde

Smashbox Be Legendary Lip Gloss: Pout
Bite Beauty High Pigment Pencil : Meritage
Marc Jacobs: 302 Kissability
Nars: Orgasm
Buxom: White Russian
Urban Decay: Naked

Ürünleri bulunuyor.  Setin fiyatı $25 ( yaklaşık 56 lira) linki burada 

İkinci olarak Too Faced La Belle Carousel setini attım sepete.

Setin içerisinde

12 Far : Tufted Suede, Angel Hair, Haute Chocolate, Yule Log
            Nut Cracker, Nude Beach, Boxes&Bows, Sugar Plum Fairy
            Frost, Tin Soldier, Christmas Tree, Santa's Boots

2 Allık: Luminous Peach, Who's Your Poppy?
2 Bronzer: Chocolate Soleil (mis gibi çikolata kokuyor), Sun Bunny Dark
1 adet mascara: Better Than Sex

Ürünleri bulunuyor.  Setin fiyatı $49 ( yaklaşık 110 lira) linki burada 

Bite Beauty'nin rujlarını çok merak ettiğim için Luminous Creme Lipstick Duo'sunun Lychee& Musk rengini aldım.
Ürünün fiyatı $12( yaklaşık 27 lira) linki burada ama benim aldığım rengi kalmamış sanırım.

Tarte Pigment of imagination deluxe cheek set'i attım sepete bir de. Tarte markasının allıklarını çok merak ediyordum. İyi bir fırsat diye düşündüm. Setin içerisinde
Tarte Amazonian Clay 12- Hour Blush Mirage ve Tarte fantasy cheek stain Super Fruit complex var.

Ürün stoklarda kalmamış ama sanırım $10 gibi bir fiyatı vardı.

Sephora'dan doğum günü hediyesi olarak Make Up For ever 2014 Birthday Set geldi.
İçerisinde Make Up For ever Smoky Extravagant mascara ve Make Up For Ever Rouge Artist Natural N9 var. (videoda ruj olarak bu ürün vardı)

İşte böyle şimdilik gelen ürünleri bolca kullanmaya çalışıyorum. MUFE ruja ve Better Than Sex rimeline bayıldım. Tam boylarını alabilirim.

Videoda renkleri ve detayları görebilirsiniz. İyi seyirler


1 yorum:

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül