24 Kasım 2014 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #161

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi

instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.




Fi kitabını yazın İnstagram'da görmüş ve dönüşte havaalanından almaya karar vermiştim. Çünkü evde Japonya'ya gelmeyi bekleyen tonla kitap vardı ve ben yenilerini alamazdım. Zaten annemler el bavuluma ağır ambargo uyguladılar. Bu yüzden hain planım alandaki D&R'dan almaktı. Bir heves alanda D&R'a koştuğumda ne göreyim kapanmış. Yani annelerden gizli bir şey yapılamıyormuş anladım. Elim boş döndüm Japonya'ya. Derken sevgili Aslıgül Fi kitabını almadıysan sana hediye etmek isterim dedi ve Japonya'ya yolladı. Sanırım çok istemişim kitabı, kavuştuk yani zor da olsa :) Henüz başlamadım. Başlamak için beni çağırmasını bekleyeceğim.
Teşekkürler Aslıgül



Canım Cana Amerika'dan bu kartı görünce sen geldin aklıma deyip yollamış. Aki ise benim için tapınağa gidip bebek muskası almış. Korusun bizi diye. Geçen hafta kendimi değerli hissettim sayelerinde.


Yoshi'nin eski aşçı olması en büyük şanslarımdan. O yapsın ben yiyeyim modu her zaman on bizim evde :)


O sabah bizim evde huzur elle tutulur bir şeydi. Bir koltukta 4,5 kişiydik. Yoshi bile insanı iyileştiriyor bu an dedi. Maşallah dediniz mi???


Tiramisu'nun bakışlarına aşığım. Küçük Emrah adeta :) Maymun Aklı kitabına yeni başladım bakalım nasıl gidecek.

  Yine gezdik biz  :) Yazıları ve videoları gelecek haberiniz olsun :D

Görümcenin kızı ile aramızda gözle görülür bir aşk var. Lütfen kabul edin :) Annesi kesmiş saçlarını  :)

Japonya'da Gördüm bloğum için buraya tık tık.

İşte böyle geçti bir hafta!

Hepimiz için çoooook keyifli ve sağlıklı geçer bu hafta inşallah!

Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

3 yorum:

  1. Evin içinde hayvanların olması ortama çok sıcak bir hava veriyor kesinlikle. Bizim de iki kuçumuz var, öyle şebeklikler, öyle şirinlikler yapıyorlar ki mutlu olmamak mümkün değil. Hiçbir şey yapmadan sadece yanımızda yatmaları bile inanılmaz huzur veriyor gerçekten. Sizinkiler de çok güzeller, çok tatlılar, maşallah onlara, kocaman öpücükler ikisine de. :)

    YanıtlaSil
  2. Maşallah sergül ablacım evinizden huzur hiç eksik olmasın Tiramisu ile Karemel in pozu çooooook sevimli ama bence en sevimli olanı görümcenin kızı>.<

    YanıtlaSil
  3. sergul abla pilavı nasıl çubukla yiyiyorsunuz??

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül