27 Kasım 2014 Perşembe

Japonya'da Kit Kat



Bazılarına göre Japonya'da 200 çeşit Kit Kat varmış. Ben o kadar olduğunu sanmıyorum diyeceğim ama burası Japonya, o kadar emin olamıyorum.

Ama genel yanılgı şu. Kit Kat ve diğer markalar zaman zaman dönemlik ürünler çıkarıyorlar. Bunlar kısa bir süre satışta kalıyor. Ya da sadece bölgesel ürünler oluyor.

Türkiye üzerinden örnek verirsem. Gaziantep'te antep fıstıklı, Çorum'da leblebili, Amasya'da elmalı ve Ege'de zeytinli Kit Kat bulabileceğinizi düşünün. İşte aynen böyle :)

Biz Yoshi ile marketimizde denk gelen çeşitli alır deneriz yıllardır. Şimdilerde video karşısında deniyoruz :)

Soldan sağa
Pudingli Kit Kat




Macchalı Kit Kat




Çilekli Kit Kat




Raspberry Kit Kat





5 yorum:

  1. Yıllardır Kitkat yemedim, şimdi bu videoları görünce nasıl canım çekti :) Ve fakat diyetteyim :)

    YanıtlaSil
  2. Macchalı kitkat nasıl acaba 200 çeşit mi çok değilmiş canım :)

    YanıtlaSil
  3. Yaaa Japonya'da en merak ettiğim şeylerden birisi Kitkat'lar!!! Neyse ki arkadaşlarım bir kaç çeşitinden yolladı, bir kaçındanda benim alma şansım oldu :) Videolarda ne tatlısınız ^^

    YanıtlaSil
  4. Ben de Kitkat'ı Yoshi gibi pakedin içinde kırıp, sonra içinden teker teker çekerek yiyenlerdenim :))) Selamlar, sevgiler...

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül