27 Kasım 2014 Perşembe

Yaratılış Hikmetleri


Yaratılış Hikmetleri kitabına gelir gelmez başlamıştım. Öncelikle kapağına bayıldığımı söylemem gerek.
İmam Gazzali'nin bu eserini daha önce defalarca görmüştüm. Okumak bu yaşıma kısmetmiş.
Kitap tam olarak yaratılışımızdaki hikmetleri anlatıyor. Sadece insanların değil hayvanların, bitkilerin de hikmetlerinden söz ediliyor.

Kitapta bolca Kuran'dan alıntı var. Bazı ayetler ilgimi çok çekti. En kısa sürede mealinden okuyacağım.

Genel olarak sade bir dili var kitabın. Hayvanlara ve bitkilere dair bir sürü yeni bilgi öğrendim. Ama açıkçası zaman zaman bu sade dil bana çok basit geldi. Bazı cümleler, anlatımlar anaokulu kitaplarındaki gibi geldi bana.

Özetleyecek olursam hızlı okunabilen, sade ve basit anlatımlı bir kitap. Bu konulara ilginiz varsa okunabilir.

Bu tür kitaplar okur musunuz? Bu kitabı okudunuz mu?


Okuduğum Kitaplar yazılarım için buraya tık tık

1 yorum:

  1. Kitap alacağım zaman ilk başta içeriğine bakarım herkes gibi bazen kapağı için bile aldığım oldu bu kitabı sırf kapağı için alırdım Sergül abla dediğin gibi kapağı çok hoş.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül