20 Kasım 2014 Perşembe

642


Youtube'da İngrid'in videosunda görmüştüm sanırım bu kitabı ve hemen Amerika Amazon'dan sipariş ettim. Ben o zaman Türkiye'deydim bu yüzden beklemek daha da zor oldu.
Kitap Amerika'dan geldi ve benim Türkiye'den dönmemi bekledi yani.



Kitap 642 konu, başlık içeriyor. Bir şeyler yazmak isteyen ama ne yazacağım ben diyenler için yapılmış yani. Kitap İngilizce ama ben İngilizce yazmıyorum. Zaman zaman yazma krizine giriyorum ama ne yazsam bilemiyorum. Böyle durumlar için bir kurtarıcı bence :)


Ben kitabın üzerine yazmıyorum. Bir defterimi bu iş için ayırdım. Şimdilik keyifli gidiyor. Bazı sorular insanı kendi hakkında düşünmeye yöneltiyor.

Şimdilik iyi ki almışım diyorum yani. Hepsini olmasa da bir çoğunu yazarım umarım :)

Kitabın Amazon Amerika linki için buraya tık tık 


10 yorum:

  1. Bi defter sanmıtım başta. Farklı ama güzel bir kitaba benziyor.

    YanıtlaSil
  2. Aa çok beğendim! Fikir için teşekkürler, ben de alayım bari...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet keyifli bir şey. Yapabileceğim bir şey olursa haber et :D

      Sil
  3. Ah ben de bir kaç ay evvel sipariş etmiştim bu kitabı. Başlamak için yılbaşını bekliyorum. Şöyle bir göz atmıştım da, ne kadar keyifli sorular değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D evet bazı sorular keyifli gerçekten :D

      Sil
  4. Bir de 642 Things to Draw varmis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben alırken yoktu. Linki verirken ben de gördüm :)

      Sil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül