9 Kasım 2014 Pazar

Yaz Favorilerim


Kasım'ın bu soğuk günlerinde size yaz favorilerimden bahsetmek isterim. Hayır bu yağmurlu günde kafayı yemedim :p

Geçtiğimiz yazı genellikle uyumak veya okumak ile geçirmiş olsam da, ara sıra insan içine çıkmadım değil. Böyle anlarda insanın canı azıcık sürüp, sürüştürmek istiyor. Böyle anlarda elim hep aynı şeylere gitti genelde.

Ama önce kozmetik dışı ürünlerden bahsetmek isterim.

Sıla - Yeni ay 
Sıla'yı zaten çok severim. Her albümünü hemen satın alırım. Bu albümün içerisinde 2 adet cd var. Demolar ve orjinal cd'ler. Ben demolar cd'sine taktım kafayı. Arabada, evde hem demo cd'sini dinledik. İçerisindeki konuşmalara falan da bittim ayrıca.

Happy Hour
Bu cd'yi bir D&R alışverişim sırasında keşfettim. İçeride çalıyordu. Hemen adını sorup, kasada buldum kendimi. O günden beri de sık sık dinliyorum tabii ki.

Fossil Saatler
Daha önce yazısını yazmıştım. buraya tık tık

Ve gelelim kozmetik kısmına :)

Too Faced Glamour to go pocket palette
Sahip olduğum en minik palet bu. Ve gerçekten kullanışlı. Tabii bana kalsa içerisindeki far renklerini daha farklı seçerdim ama :) Ben en çok lip glos'unu kullandım. Tabii farlarını da.
İçerisinde 8 far, 1 allık, 1 bronzer ve 1 lip gloss bulunuyor.

Nuxe Huile Prodigieuse dry oil
Nuxe'e bayılıyorum tabii kokularına da :) Bu yağı da daha çok saçımda kullandım. Bitince tam boyunu almayı düşünebilirim.

Nuxe Sun
Burada temsili olarak bir ürün bulunuyor ama bütün nuxe sun (sahip olduğum) ürünlerine aşığım. Kokuları, yapıları, etkileri hepsi süper. Bundan sonra güneş ürünüm Nuxe'dür.

Hourglass Allık - Mood exposure, Diffused Heat
Bu allıkları çok seviyorum. İçinde ışıltıları olmasına bayılıyorum. Ve bugüne kadar cildimdeki en kalıcı allık oldu kendileri.

 Elemis pro-radiance illuminating flash balm
Cildi aydınlatmayı ve daha sağlıklı bir görünüm sunmayı vaad eden bu ürünü hakkıyla kullandığımı düşünmüyorum. Ama yine de severek kullanıyorum. Hoş bir kokusu var.

Dove Original Body Silk besleyici el ve vücut kremi
Dove'un kavanozdaki kremlerini zaten severek kullanan biriyim. Bu tüp halini görünce hemen satın aldım. Klasik Dove kokusu ve kalitesi diyelim. 1 kutusu bitmek üzere. Çoook seviyorum.

Canmake Day&UV Lip Stick 03- 02
Bütün yaz en severek kullandığım lip balmlarım bunlar oldu. Hem nemlendirmesi hem de renkleri çok hoş.

Clinique Chubby stick 05- whopping willow
Haki yeşili bu krem göz farını çok pratik buluyorum. Severek kullanıyorum.

Maybelline Color Tattoo 24HR 35- on and on bronze
Bitirmek üzereyim, bayılarak kullanıyorum. Daha ne diyeyim yahu :)

Maybelline the colossal volume express (kahverengi * siyah)
Benim en sevdiğim Maybelline rimel budur. Bu kaçıncı tüp bilmiyorum.

Maybelline one by one volume express
Bu modelini ilk defa denedim. Benim kirpiklerimde çok temiz bir etkisi oldu. Hafif dolgunlaştıran ama varlığı, yokluğu pek belli olmayan bir etkisi var.

Victoria's secret Sparkle Gloss - lip shine
Dudaklara çok hoş bir ışıltı veren bir ürün. Sürekli elim bu ürüne gitti.

Soap and glory sexy mother pucker - yummy plum
Bu ürünü de çok seviyorum. Zaten defalarda videolarımda gördünüz :)

Garnier BB cream miracle skin perfector 
Göz altımda kullandığım bir ürün. Bu yaz tanıştım kendisiyle.

Rimmel London professional mascara 001
Kaşlarımda kullanmayı en sevdiğim, en pratik bulduğum ürün. Kaçıncı tüp bilmiyorum :)

Givency eaudemoiselle parfüm
Aslında pargüm konusu karışık. Çok parfüm kullandım ama hepsini Türkiye'de bıraktım. Bu içlerinden sadece birisi yani :)
Çok temiz bir çiçeksi kokusu var.


İşte böyle geçti benim yazım :) Bir de video var tabii iyi seyirler






6 yorum:

  1. Nuxe ürünleri gerçekten harika oluyor bende bakım yağını kullanmıştım ama çok çabuk bitti bereketli bir ürün değil diyerek iftira atmak istemem bu ürüne sorun bende:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa ben kolay holay bitiremiyorum yaaa :D Nuxe`e asigim ben ya :D

      Sil
  2. Bu arada Sergül abla allığın çok yakışmış gerçekten.

    YanıtlaSil
  3. Fossil saatlerden bende almak istiyorum, cok güzel modelleri var :) Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül