10 Kasım 2014 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #159

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi

instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.



Bugünün özeti bu aslında. Özlemle anıyor ve arıyoruz. 





Hediye gelen kitaplarımı okumaya başladım. Tabii yanında elmayı da kemirdim.


Yanımda gelirken ince bulgur getiriyorum. Çünkü göceye bayılıyorum. Haftada 5 kere yapıyorum dersem yalan olmaz. Bayılıyorum!!!
Kitap da çok keyifli gidiyor.

Nara'yı özlüyorum. Çünkü yetmedi bana geçen sefer.

Evden markete diye çıktık. Kendimizi yakınlardaki bir tapınağı gezerken bulduk.  Seviyorum bu deli adamı :) Azıcık kendime benzetmiş olabilirim :)


Bu ikisi var ya! İyi ki varlar! Yol arkadaşım birdi, iki oldu. Canlarım benim!

Junior Kato 21 haftalık oldu. Vesveseye düşüyorum, panikliyim bu ara. İstiyorum ki 24 saat kıpırdasın, ben buradayım desin. Sağ, salim kavuşacağız inşallah!
Dualarınızı esirgemeyin bizden.

Japonya'da Gördüm bloğum için buraya tık tık.

İşte böyle geçti bir hafta!

Hepimiz için çoooook keyifli ve sağlıklı geçer bu hafta inşallah!

Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

6 yorum:

  1. Bu ufaklığın adı Tiramisu değil "küçük emrah" olmalıymış. Kaşlara bak. Yerim!

    YanıtlaSil
  2. Asaletini,zarafetini,bilgeliğini SENİ ÖZLEDİK atam bende böyle özetlemek istiyorum Sergül ablacım sağ salim kavuşursunuz bebeğinize Allah ın izniyle Karamel ile Tiramisu çok tatlı çıkmışlar ⌒.⌒

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül