5 Kasım 2014 Çarşamba

Gururla Sunarım



Yabancı bloggerlarda(vlogger) çok meşhur olan 'hit pan' olayına yıllardır imrenirim. Makyaj malzemelerini almayı (görece) çok sevsem de dibini görmek çok nasip olmuyor. Renkli kozmetik dediğin sadakat ve düzenli kullanım istiyor. Ben arka arkaya aynı allığı pek sürmem. Ya da sürekli ruj tazeleyen biri de değilim. Bu yüzden dibini göremeden o ürün birine verilmiş oluyor bende. Bu yüzden böyle bir video çekmek benim için hayal :)

Geçenlerde 3 üründe dibi gördüğümü fark edince çok mutlu oldum. İnsanın para verdiği bir şeyi severek kullanması güzel bir duygu.

Bu duygunun hatırına bu anı ölümsüzleştirmek istedim.

Soldan sağa

Canmake Cheek Gradation 02: Canım ablamın hediyesi. Japonya'ya ilk geldiği dönem bana hediye getirmişti. O zaman turuncu allık diye tutturmuş ve Türkiye'de bulamamıştım. 3 renk turuncu allık, 1 sıra da aydınlatıcıdan oluşuyor. İster karıştır kullan, ister sıralı. Ben karıştırıp kullanıyorum. Allık kısmı da ışıltılı. Aşırı bir parlaklık vermediği için sağlıklı görünüm sağlıyor ciltte. Bir gün biter mi bilmiyorum ama biterse yenisini alamam. Çünkü malum Japonya her ürün belirli bir süre satışta kalıyor. Ürüne bağlılık çok zor bu ülkede.

Too Faced Glamour to Go lip gloss: Türkiye'ye gitmeden önce aldığım bu mini palet yaz boyunca yanımdaydı. Çok makyaj yapmadım ama ara sıra da olsa kullandım bu paleti. Ortadaki lip glossu aydınlatıcı olarak kullandım desem :) Yanımda aydınlatıcı götürmeyi unutmuşum. Bu yüzden zaman zaman aydınlatıcı olarak kullandım. Azıcık yapışkan bir his bıraksa da görüntüsünü sevdim.


Maybelline Color Tattoo 24HR 35-On and on Bronze: Bu serinin bu rengini sevmeyen var mı? Benim her makyaj yaptığımda elimin gittiği ilk ürün. Zaten bu sebeple dibini gördüm. Benim için krem bir farda dibi görmek büyük bir mucize oldu açıkçası ama gururluyum. Bitince ne yapacağım bilmiyorum. Yenisini her an alabilirim ama almamalıyım. Çünkü bu başarıyı diğer ürünlerimde de göstermek isterim :) Zaman gösterecek yeni bir 35 numara gelecek mi diye.


İşte böyle, siz kolayca dibini görür müsünüz renkli kozmetiklerinizin?
Ortak ürünümüz var mı?

Bir de kozmetik blogları ve videoları sizi de gaza getiriyor mu?

Mis kokulu, renkli günler dilerim :)



5 yorum:

  1. Vloggerlar,kozmetik blogları kesinlikle beni gaza getiriyor! Hatta bir ara kendim de kozmetik yazıları yazarken sürekli bir şeyler almak istiyordum,kozmetik yazmayı bıraktım,kurtuldum o hastalıktan da :) Hem bütçeye zarar hem de evde yer kalmıyor makyaj malzemesi koyacak :))

    YanıtlaSil
  2. Kiko 'nun bir pudrasını almıştım Almanya'dan. Sonra bir kez de arkadaşıma İtalya'dan sipariş verdim. Yani tam iki adet bitirdim aynı üründen. Rekorumdu sanırım. Mutluyum gururluyum ama bu kadar yeter üçüncüsünü almak istemiyorum. Yeni ürünler denemek gerek. :))
    http://www.cafecik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Gaza getirmek ne kelime.. :D Öncesi&Sonrası hallerini görmek yetiyor da artıyor zaten.. Makyaj dünyası ayrı bir olay. Gerçekten kaliteli ürünlerle ve doğru teknikle insan bambaşka olabiliyor... Benim takip ettiklerim arasında Lisa Eldridge, Charlotte Tillburry, Chloe Morello, Tanya Burr, Pixiwoo ve Michele Phan geliyor. Favori makyaj sanatçım ise Lisa Eldridge.. Kendisi dünyaca ünlü Hollywood yıldızlarıyla, mankenleriyle ve moda dergileriyle (örn:Voug) çalışan birisi. Diğerleri de iyi ama teknikleri Lisa kadar kesinlikle değil ve çok abartı makyaj yapıyorlar. Makyaj yapmanın ne demek olduğunu asıl Lisa size gösteriyor ve işini sanat haline getirmiş resmen. Çok farklı ve doğal yaptığı şeyler. Bu yüzden ona çok saygı duyuyorum. Dibini bitirdiğim ürünlerim oluyor tabi her gün kullanılan fondötenin vs dibinin gelmesi çok uzun sürmüyor.. :)) Makyaj yapmada en önemli şey doğru fondöten seçimi. Eğer fondöteniniz iyiyse göz kaleminiz veya farınız çok kaliteli olmasa bile sonuç mükemmel oluyor. Bu arada sorunuza gelirsem, evet, o Youtuberlar beni çok gaza getiriyor ama mağazaya gidip almak istediğim ürünün fiyatını görmek de baya bir frenliyor :D Türkiye'de maalesef makyaj malzemeleri ve fırçaları vs çok pahalı.. Chanel marka bir ruj burada 120 lira iken yurt dışında 30 dolar ki bu onların 30 lirası filandır herhalde... Bir de dikkatimi çeken bir şey var ki Türkiye'de tüm kızlar makyaj yapmayı gözlere klasik stilde eyeliner çekip kırmızı ruj sürmekten ibaret sanıyor ki bu durum da çok içler acısı.. Çoğu kız makyaj yapmayı bilmiyor.. Fondötenle zaten araları bile yok. Çok fazla kalem çekip eyeliner sürüyorlar. Ve açıkçası hiç de güzel bulmuyorum bunu yapanları. Burayı okuyan kızlar varsa lütfen biraz Lisa Eldridge'i filan izleyin vizyonunuz gelişsin, ufkunuz açılsın. O her gün yaptığınız saçma pin-up makyajındansa daha fresh daha genç daha ışıl ışıl ve canlı, çiçek gibi görünebilirsiniz..

    YanıtlaSil
  4. Kozmetikle ilgili videolar kesinlikle beni gaza getiriyor :) Elimdeki ürünler çoğaldıkça ve çeşit arttıkça benim ürün bitirmem güçleşti. O kadar çok makyaj malzemem varki heralde ömrümün sonuna kadar yeter ve çoğu da özentiden alındı :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül