29 Kasım 2014 Cumartesi

Duş Ürünlerim (Hamilelikte)


Hamilelikte yemek, içmek gibi kozmetik ürünlerine de dikkat etmek gerekiyor. Ben etiket okuyan, içerik araştıran biri olmadım. Ama tabii biraz daha dikkatli olmaya çalışıyorum. Çok iddialı maskeler, nemlendiriciler, peelingler falan çıktı hayatımdan. Sadece nem odaklı ürünleri bıraktım hayatımda. Hem mevsimsel hem de hamilelikten dolayı cildim, saçım neme aç resmen. Her ürünü yutuyor.

Haftada en az 1 kere banyo yapıyorum. Küveti doldurup (çok sıcak olmayacak ve 20 dakikayı geçmeyecek) rahatlıyorum. O kadar iyi geliyor ki. Normalde her defasında başka ürün kullanırdım ama son zamanlarda sadece Zoella Soak Opera kullanıyorum. Hem güzel kokuyor (kalıcı değil) hem de içeriğinde Vitamin E, shea butter ve aloe özleri bulunuyor. Bu sebeple cildim yumuşacık ve nemli oluyor.

 Şampuan olarak bu yazımda olan Shiseido Tsubaki Shining serisini kullanıyorum. Bitince değiştireceğim yeni bir set aldım. Normalde zaman zaman saç maskesi yapardım ama en çok saçlarımın huyu değiştiği için resmen saç kremi ve maske yiyor saçlarım. Bunlara rağmen sert ve nemsiz duruyor :(
Henüz yeni bir maske almadım. Evdeki saç maskelerini bol bol kullanıyorum. Bitince nem veren maskelerden alacağım.


Duş jeli olarak da kremsi yapılı bu mis kokan ürünü kullanıyorum. Argan Oil Super Creamy Body Wash aynen adında vaad ettiği gibi bir ürün. İpek gibi, mis gibi yani bayılıyorum. Köpüğü o kadar zengin ve yumuşak ki anlatamam. Aynı serinin küvet için olan ürünü de var ama şimdilik sadece bunu kullanıyorum. Ve cildim yumuşacık oluyor.


Rituals Fortune Oil'i almış ve aklıma eserse kullanıyordum. İkinci bir işlem uygulamak bana zor geldiğinden pas geçiyordum. Ama eve döndüğümden beri düzenli kullanıyorum. Aynı makyaj yağları gibi olan bir ürün. Su ile temas ettiğinde süt kıvamına geliyor. Bol bol her yerime kullanıyorum. Özellikle karın ve basen bölgeme odaklanıyorum. Sonrasında durulanıp çıkıyorum.

Ve sonuç süper :) Kremlenmesem bile yumuşak, nemli ve mis kokulu bir cildim oluyor. Hiçbir ürünün kokusu kalıcı değil.


Kremlenmesem de dedim ama genelde kremlenmeye çalışıyorum. Ben günlük kullanmıyorum ne yazık ki. Duştan duşa. Cildi nemsiz bırakmamak adına haftada 2-3 kere duş almaya çalışıyorum. Ama tabii öncelik sağlık durumum ve hava şartları. Keyfim yoksa ya da hava soğuksa kendimi duşa zorlamıyorum.

Lierac  Phytolastil Gel canım arkadaşım Melike'nin hediyesi. Ve anladığım kadarı ile birçok hamilenin gözdesi. Ben özellikle basen bölgemde kullanıyorum. Bazen kokusu beni rahatsız ediyor. (hamilelik ile ilgili bir durum olsa gerek) Benim cildimde biraz geç (saatler değil tabii) emiliyor. Ama severek kullanıyorum. Keşke kapağı daha pratik olsaydı diye de düşünmüyor değilim.

Bio Oil'i daha önce sivilce izlerim için almıştım. Evde azıcık vardı. Dönünce karnımda kullandım ve hissine bayıldım. Çok pratik buluyorum. Özellikle karın ve göğüs bölgemde kullanıyorum. Verdiği nemi seviyorum. Kokusu da hoş. Etkisini uzun süre hissediyorum.

Palmer's Cocoa Butter Formula bu ürünü özellikle organik olduğu için tercih ettim ama işe yaramadığını düşünen çok. Ben şişesini çok pratik buluyorum. Zaman zaman yukarıdaki ürünlerle beraber ya da yerine bunu kullanıyorum.

Tam tamına 6 aylık hamileyim ve şimdilik (benim gördüğüm) hiç çatlağım yok. Bu işler genetik genel olarak. Ama yine de dikkat etmek gerekir. Karnım büyüdükçe daha neler olur bilemiyorum tabii. Özellikle cildi kurutmamak gerekir diye düşünüyorum.



Ve son adım benim keçe saçlarım. Gliss Million Gloss Crystal Oil'i Türkiye'den almıştım. Bu ara hiçbir ürün saçıma iyi gelmiyor o yüzden ürün hakkında ne desem yalan olur. Ama kullanıyorum işte :)


İşte böyle benim ürünlerim. Yazınca saatlerce duşta kalıyorum gibi hissettim ama vallahi 15-20 dakikada çıkmış,kremlenmiş oluyorum :)


5 yorum:

  1. Aynen Sergül abla aşama aşama yazınca çooook uzun bi süreymiş gibi geliyor :D en çok uğraştıran saçlarım olur.

    YanıtlaSil
  2. Doğacak cocugun gercekten cok sanslı sergul abla♥

    YanıtlaSil
  3. Ha bu arada buunun vıdeosunu ceker misin?

    YanıtlaSil
  4. Hamileliğimin 3, yada 4. ayında lush un kına ve yasemin içeren maskesini almıştım. Bana çok iyi geldi. Hem hamilelikten dolayı hem uçlarında boya olduğundan çok kuruydu ve ben saçlarımı kestirmediğimden kırıklar çoğalmışı. Bu maske bana ilaç gibi geldi. Bitkisel içerikli olduğu için güvenle kullandım. Maalesef Lush artık Türkiye de satılmıyor :( umarım Japonya da vardır.

    YanıtlaSil
  5. Post bunun için değil biliyorum ama ya ne zaman 6 ay geçti Sergül ♥♥ Hayırlısı ile kalan zamanını bitir ve kucağına al miniği sağlıkla ♥ Ay okuyunca bi mutlu oldum, bi gülümsedim falan kendi kendime ^^

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül