26 Ocak 2014 Pazar

Mutfakta Neler Var? #38

Bu bağlantıya tıklayarak diğer Mutfakta Neler Var yazılarıma gidebilirsiniz.



Mini plaza poşetinden bunlar çıktı :) 



Weinrichs 1895 markasından sanırım daha önce hiçbir şey yemedim.

Mini Plaza'da rafların arasında gördüğümde aklım kaldı ama hemen atmadım sepete. Kasa için sıraya girdiğimde gözüme çarpınca sıradan çıkıp gidip aldım.
Fine Dark Chocolate with Raspberry Crisp diyor. Aslında sadece bu bile yeterli geldi benim için.
Bir de Yoshi'nin daha çok seveceğini düşündüm.


Annemle çay keyfi yaparken açtık çikolatayı. Paketi açınca çıkan koku offf yani nasıl güzel bir kokuydu anlatamam. Tabii ki bayıldık. Sonra Yoshi'ye de denettirdim ve o da bayıldı.
Zaten Alman abur cuburuna bayılırım ben :)
Bu da yeni gözdem oldu.

Çay keyfi dedim ama ben mocha içtim :)




Çay keyfini annem yaptı. 
Bir süredir canım çok topik istiyordu. Tabii ki burada bulacağım aklıma bile gelmezdi.
Ama böyle karşıma çıkan cevapları çok önemserim ben.
Bu bir şükür fırsatıdır bence.

Topik benzeri arkadaşın adı Trolli. Bu iki ürün ya da marka Almanya'da meşhur mu?
Trolli'yi bulunca çok mutlu oldum. Bir de siyah frenküzümlü olunca daha da bayıldım.
Bu yazıyı yazarken arada mola veriyorum. Paketin son kalanları atıştırıyorum :)
Hafif bir ekşiliği var ki buna da bayıldım.


Bugün mutfakta ithal arkadaşlar vardı.
Denk gelirseniz şans verin derim ben.
Trolli bitti yazı bitti :)

Bu bağlantıya tıklayarak diğer Mutfakta Neler Var yazılarıma gidebilirsiniz.

4 yorum:

  1. ay en sevdiğim şeker topik. geçen gün arkadaşlara kalıyordum. utanmasam bütün paketi bitirecektim :) o günden beri markette arıyorum bir sürü jelibon var topik yok. bakalım benim karşıma ne zaman çıkacak.

    YanıtlaSil
  2. Of bu yazıyı akşam saati okuyunca canım nasıl çekti şimdii :)

    YanıtlaSil
  3. Sergülüm bende alman abur cuburlarına bayılırım, Münih havaalanında onbir saat aktarma beklemiştim ve abur cuburun hakkını vermiştim :)

    YanıtlaSil
  4. pip studio fıncanlarda sahane afıyet olsun.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül