2 Ocak 2014 Perşembe

2013'te Okuduğum Kitaplar

2012 Kitap Dökümü için buraya tık tık

2013 hedefimi 52 kitap olarak belirlemiştim ama ne yazık ki 34 kitapla kaldım. Tabii elimde yarım kitaplarım var ama onlar sayılmaz.

1-Mutlu Olmak İsteyen Adam Laurent Gounelle yazısı burada tık tık
2-Şişmanlayamayan Sumocu-Eric Emmanuel Schmitt yazısı burada tık tık
3-Önce Çocuklar ve Kadınlar -Sunay Akın yazısı burada tık tık
4-Brida-Paulo Coelho yazısı burada tık tık
5-Az-Hakan Günday yazısı burada tık tık

6-Mesnevi Terapi-Nevzat Tarhan yazısı burada tık tık
7-Görünmeyen-Paul Auster yazısı burada tık tık
8-Dişilik Mi? Kişilik Mi? Seda Akgül yazısı burada tık tık
9-Kıran Kırana- Amelia Nothomb yazısı burada tık tık
10-Gelmiş Bulundum- Edip Cansever Çok şiir seven biri olmasam da Edip Cansever şiirleri benim için de kıymetlidir. Bu kitabı kendime doğum günü hediyesi olarak almıştım.

11-Mavi Tilki-Sjon yazısı burada tık tık 
12-Çoluk Çocuk-Patti Smith Kitaptaki birçok karaktere tanıdık değildim ama duygular çok yakındı. Bu açıdan etkilendiğim bir kitap oldu.
13-Beş Parasızdım ve Kadın Çok Güzeldi-Derviş Şentekin bu kitap bana sevgili Aylin'in hediyesiydi. Yazarını ilk defa tanıdım. Genel olarak çok sevdiğim bir kitap oldu.
14-Düşüncenin İyileştirici Gücü-Louise L. Hay Bu tarz kitapları okumayı seviyorum. Kötü zamanlarda elinizden tutuyorlar bence. Bu kitabı da tavsiye ederim.
15-Kendi Kutup Yıldızını Bul-Nüvide Gültunca Tulgar yazısı burada tık tık 

16-Hac-Paulo Coelho yazısı burada tık tık 
17-Zahir- Paulo Coelho yazısı burada tık tık
18-Edebiyat Mutluluktur-Zülfü Livaneli yazısı burada tık tık
19-Altı Çağdaş No Oyunu-Yukio Mişima  Japon Geleneksel Tiyatrosundan No oyunlarının yazıldığı bu kitabı severek okudum. Güzellik, çirkinlik, yaşlılık, gençlik gibi konular işlenmiş.

YAZ TATİLİNDE OKUDUĞUM KİTAPLAR yazısı burada tık tık 

20-Senden Önce Ben- Jojo Moyes yazısı burada tık tık 
21-Hepimiz Birilerinin Eski Sevgilisiyiz yazısı burada tık tık
22-Hani-Oruç Aruoba
23-Dostluk Ekmeği - Darien Gee
24-Samanyolu-Kerime Nadir
25-Salı Kadınları-Monika Peetz
26-Kaktüs ve Diğer Öyküler- O. Henry

----
27-Kahperengi-Hande Altaylı yazısı burada tık tık 
28-Biraz Yağmur Kimseyi İncitmez-Kemal Sayar yazısı burada tık tık 
29-Rubailer-Ömer Hayyam
30-Haşlanmış Harikalar Diyarı ve Dünyanın Sonu-Murakami Haruki yazısı burada tık tık
31-Duygular-Osho yazısı burada tık tık  
32-Sokak Kedisi Bob-James Bowen yazısı burada tık tık
33-Tarihi Değiştiren Kadınlar- Ali Çimen yazısı burada tık tık 
34- Zorba- Nikos Kazancakis kesinlikle herkesin okuması gereken bir kitap. Ben bayıla bayıla okudum :)

İşte böyle kapattım 2013'ü hedefimi gerçekleştirememek beni üzse de geçen yılımı dolu dolu geçirdiğimi düşündüğüm için içim huzurlu.

Siz kaç kitapla kapattınız?

Bir de video çektim buyrun videoya :) iyi seyirler



Serrose ve Okuma  yazım için buraya tık tık 

Bırakın Okusunlar için buraya tık tık

Okuma Listesi için buraya tık tık

Kitap Okuma Yolları için buraya tık tık


12 yorum:

  1. 43 kitapla kapattım ben de. Daha yazmadım yazısını bloga. Bugün yarın yazacağım inşallah. Hedefim de 50'ydi ama olmadı. Darısı 2014'ün başına!

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel. Ben de bu sene böyle bir liste tutmayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Bravo valla :))

    YanıtlaSil
  4. yazınız bana da ilham verdi bende bu yıl için kendime hedef belirlemeye karar verdim 3 çocukla bakalım ne kadar başarılı olucam:) mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  5. Mutlu yıllar Sergül! Bayılarak izledim videoyu. Yurt dışında doğup büyüdüğüm için Türk yazarlar hakkında fazla bir bilgim yok. Senin sayende bir çok yazarı tanımış oluyorum. Çok samimi ve içten olduğun için, düşüncelerin görüşlerin benim için önemli.

    Osho ve Oruç Aruoba kitaplarını ilk sende görmüştüm ve çok merak ettiğim yazarlar. 2014 de kısmet olursa kitapları ile tanışmak istiyorum. Paulo Coelho kitaplarını ben de çok seviyorum. Zahir kitabını daha okumamıştım, en kısa zamanda alıp okuyacağım. Ve de videoyu izledikten sonra Nikos Kazancakis - Zorba kitabını çok merak ettim. Onu da almayı düşünüyorum.

    Sevgiler!

    Defne (serrulata)

    YanıtlaSil
  6. Ben de yaptım senelik kitap dökümü , yazısı blogumda 122 kitap okudum , çok mutluyum. Hepimize bol kitaplı günler, mutlu seneler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla yürekten tebrik ediyorum sizi ve kendimden utanıyorum :(

      Sil
  7. Mutlu yıllar dilerim. Umarım kitap okumak için her zaman fırsatınız olur. Günlük koşuşturma ve mesuliyetlerimiz nedeniyle çoğu zaman yapamadığımız bir eylemdir okumak.

    YanıtlaSil
  8. Ben de www.goodreads.com'u görmeden önce bir deftere yazardım okuduğum kitapları; ama artık bu siteyi kullanıyorum. Göz atmanızı tavsiye ederim. İyi seneler. :)

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. hedefinize ulaşamamış olsanız da bence çok çok iyi. benim de elimde okunmamış kitaplar var onları liste yapayım ben de bu yıl için :)

    YanıtlaSil
  11. bu arada yeni hedefiniz kaç acaba? bir de okuduklarınız arasında şiddetle tavsiye ettikleriniz hangileri merak ediyorum

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül