12 Ocak 2014 Pazar

Mutfakta Neler Var? #36

Bu bağlantıya tıklayarak diğer Mutfakta Neler Var yazılarıma gidebilirsiniz.

  Kasım ayının sonunda ve Aralık ayı boyunca marketteki bilinen abur cuburlar bir anda çilekli ürünlerini çıkardılar. Tabii ki sınırlı sayıda.
Çilek ve limonu olduğu gibi seven, bunlarla yapılmış şeyleri çok sevmeyen biri olarak uzak durmak istesem de merakıma yenilip satın aldım.

İlk aldığım 'takenoko no sato' adlı yiyecek var. Daha önce yine özel üretim olsn karamellisinden yemiş bayılmıştım. Orjinalini hala yemediğim için bir şey diyemiyorum.
 Paketi açtığınızda böyle tek tek paketlenmiş halde ürünler. Japonya'daki bu sistemi çok sevdiğimi daha önce de söylemiştim. Böylece madem açtık hepsini bitireyim baskısı da olmuyor. Yalnız yaşayanlar veya tatlı ile arası çok olmayanlar için süper bir sistem.
Ama diğer yandan da kalabalık aileler ya da bir oturuşta bir paketi yerim ben diyenler için de pek uygun bir sistem değil. Doğal sistem için zararlı yani.

Başta dediğim gibi çilek aromalı şeyleri çok sevmesem de bu ürüne çok yakışmış :) Çok güzel bir iş çıkarmış Meiji firması.  Bir daha denk geldiğimde tekrar satın alabilirim.

Siz sever misiniz çilek aromalı ürünleri?


Bu bağlantıya tıklayarak diğer Mutfakta Neler Var yazılarıma gidebilirsiniz.

8 yorum:

  1. Ne kadar şanslısın ordaki her şey o kadar güzel ki :( afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Çilek aromalı ürünlere bayılırım, hoşbeş varya onu çok seviyorum mesela :)

    YanıtlaSil
  3. Valla ben çileği çok severim. Yoğurt ve dondurma dışında çileği yakıştırdığım bir ürün henüz yemedim. Türkiye'de aldığım paketli ürünlerde çok yapay bir tat oluyor, oradakileri senden öğreniyorum. Tek tek paketleme artık buradaki firmalarda da faaliyete geçti.
    Birde en sevdiğim serilerden biri olan Mutfakta Neler Var serisini daha sık görmeyi arzu ediyorum :)
    Mesela her gün bir tane gibi! olmadı iki güne bir :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Çok lezzetli görünüyor, afiyet olsun :))

    YanıtlaSil
  5. bayılrıımmm ama çikolatadaa olursaaa ımmm <3

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül