18 Ocak 2014 Cumartesi

Aynı Yıldızın Altında



John Green'in Aynı Yıldızın Altında adlı kitabını İnstagram'da bolca görüyordum. Kapağında bir çekicilik var kabul.
Sonrasında herkes illa ki okumalısın diye bana tavsiye edince sonunda ben de attım sepete.
Annemin getirdiği kitapların içerisindeydi. İlk bunu okudum.

Açıkçası benim beklentilerimi çok karşılamadı. Çoğunluğu etkilediği gibi etkilemedi beni. Hızlı okunan, kolay yazılmış bir kitap. Biraz ben de etkilendim ama Senden Önce Ben kitabında olduğu gibi perişan olmadım :)

Beğeneni çok olan bu kitabı ben ortalama bulduğum için umarım kızmazsınız.

2014 hedefim de 52 kitap.

Bu okuduğum 1. kitap oldu.

2014 yılının 2. kitabı ise İçsel Huzur İyi Yaşamın Kapısını Açar oldu yazısı burada tık tık 

Kalan hedef: 50


Annemin getirdiği kitapların videosunu çekmiştim. İyi seyirler



Senden Önce Ben kitabım için buraya tık tık

Okuduğum Kitaplar yazılarım için buraya tık tık

9 yorum:

  1. Ben de 60 kitap hedefi koydum bu yıl için ve 7. bitti bile. İyi başladım bu yıl ama bakalım. Böyle devam edecek mi? :)

    Ben de merak ediyorum bu kitabı. Denemek lazım. :)

    YanıtlaSil
  2. ben çok olumsuz yorumda gördüm bu kitapla ilgili

    YanıtlaSil
  3. Tatilde otel odasında unutup unuttuğuma hiç üzülmediğim kitap… Büyük beklentilerle okumaya başlamamak lazım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla iddiali ama cok katildigim bir yorum olmus :) Ben de satin aldigima azicik uzuldum acikcasi

      Sil
  4. Ben de çok büyük beklentilerle almıştım bu kitabı çekiciliğine ve sosyal medyada yapılan reklamlarına aldanarak. Alır almaz pişman oldum çünkü kitabın yazı boyutu benim ilk üzüntü kaynağım oldu. Okudukça konusunun kurgusunun bir nebze başarılı ancak yazarın başarısız olduğuna karar verdim çünkü siz de fark ettiniz mi bilmiyorum ama ben karakterlerin kendilerine ait bir konuşma tarzları yok gibi hissettim. Yazar karakter çözümlemelerini yapmakta eksik kalmış diye düşünüyorum. Ben okurken karakterleri hissetmedim ve bu benim kitaba girmemi engelledi. Ay çok dertliyim bu kitapla ilgili :D

    YanıtlaSil
  5. Kitap hedefi mantıklıymış ben de kendime 50 kitap koyuyorum minimum, umarım çok daha fazlası olur :)
    Ben de Aynı Yıldızın Altında hakkında çok fazla tavsiye aldım övgüler duydum ama okusam mı bilemedim, belki ben de senin gibi hayal kırıklığına uğrayacaktım beklenti yüksek olunca :D

    YanıtlaSil
  6. Ablacığım bence Japonca kitap okumalısın. Japoncan da ilerler böylece.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül