6 Ocak 2014 Pazartesi

Oldun Mu 49?


Bugün annemin doğum günü :) Japonya'da 6 Ocak oldu bile :)
Bu Japonya'da ikinci yaş alışın.
İnşallah kutlu, mutlu ve uğurlu olur :)

Geldiğinden beri mutfak yükümü aldın üzerimden!
Teşekkür ederim.
Bir de üzerine grip olduk karı-koca onun da üstesinden geldin.
Ya da elinden geleni yapıyorsun diyelim!
Annem iyi ki varsın :)
Her zaman yanımda olduğuınu biliyorum ama gerçek anlamda yanımda olman çok daha güzel :)

Yarın sabahtan bütün günü anne-kız günü yapmak planımdı ama yanağımda çıkan şey yüzünden klinikte geçirmek zorunda kalacağız!
Ne marazmışım ben ya :(
Salı gününü anne kız günü yapalım mı?
Ne dersin?

Seni çok seviyorum 

İyi ki doğdun 
iyi ki varsın :)

Geçen sene dediğim şey bu sene de geçerli.
Hayır anne sen 49 oldun diye ben 29 olmuyorum :)
Ben hala 28'imin baharındayım.
Yapma 
ne olur bunu bana yapma :)


Annemin 2009'daki doğum günü için buraya tık tık 


15 yorum:

  1. :) Doğum günü kutlu olsun annnenizin.

    YanıtlaSil
  2. Mutlu yıllar,yeni yaşı çok güzel geçer inşallah :))

    YanıtlaSil
  3. ne tevafuk. benim annemin de dogumgünü 6 ocak :) iyi ki dogmuslar <3

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, annenize nice sağlıklı, mutlu yıllar dilerim. Yaşıtız aynı zamanda :)) Bir de face den size mesaj yollamıştım, beğeneceğinizi umduğum bir blogla ilgili, sanırım Diğer diye adlanan bölümde... Yeniden iyi yıllar ikinize de....

    YanıtlaSil
  5. Annenin doğum gününü kutluyorum, nice mutlu seneleri olsun inşallah. Ama gerçekler acıdır Sergül, 30 u da göreceksin :)) Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Anneler candır.Türkiye de ben de ayrıyım ailemden.ve çok özledim annemi.yarıyıl tatilinde İzmire gidiyorum az kaldı kavuşmaya..anneler bitanedir

    YanıtlaSil
  7. mutlu olsun kutlu olsun annecının yası mutlu kalın .

    YanıtlaSil
  8. nice mutly yaşları olsun anneciğinin ama daha genç duruyor

    YanıtlaSil
  9. Annene sevgilerimi ilet tatlım iyiki doğmuş iyiki seni doğurmuş :) Öpüyorum ikinizide

    YanıtlaSil
  10. Nice nice seneleri olsun ve hep birlikte olsun İnşallah Sergülcüm.

    YanıtlaSil
  11. Doğum günü kutlu olsun teyzeciğimin, demek ki aynı burç olmamızdan dolayı bu kadar çok seviyorum ben onu.:))

    YanıtlaSil
  12. Nice mutlu yaşlara :) Anneler bir tanedir :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül