13 Ocak 2014 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #124

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi
instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.

Bakalım neler olmuş geçen hafta.


 Uyumaya gittiğimde bir yarım saat da hobi odamda geçiriyorum.

Yazıyorum, okuyorum, not alıyorum falan.

                             Gecenin sessizliğindeki bu yarım saat benim için çok kıymetli :)



Yoshi bana yılbaşı hediyesi olarak Kindle Paperwhite almıştı. Sonunda kılıfını da aldım. Benim tercihim orjinal kılıfından yana oldu. Renk olarak ise ikimizinde kullanabileceği moru seçtik.


Geçen hafta yine Japon televizyonuna çıkmak  için teklif aldım. Ve tabii ki zevkle kabul ettim. Bu sefer ünlüler de, çalışanlar da ve birlikte çalıştığım kişiler de çok iyiydi.
Çok ama çok keyifli bir çekim oldu. Yayınlanacağı zaman kesinleşince haber vereceğim :)


Tokyo'ya  kadar gidip Tokyo Banana almamak olmazdı. Çok az zamanım olmasına rağmen hızlıca satın aldım. Annem çok sevdi :) O çabaya değdi yani.

Tokyo Banana yazısı için buraya tık tık 


Anne&kız  aslında aramız pek iyi değildi kahve ile ama arada annemin canı çekiyormuş. Ben de ona eşlik ettim. Geçenlerde kayınvalide ve görümcemi ağırladık. Arkadaki çikolatalar görümceden hediye :)
Fincanlarım da annemin hediyesi :)



Winnie the Pooh'lu passport kılıfına görür görmez aşık olmuştum. Hemen kendimi kasada bulduğum anlardan biri idi. Havaalanından satın aldığım için pasaportum da yanımdaydı. Hemen denemiştim ve olmamıştı. Çok ama çok üzülmüştüm. Geçenlerde kılıf yine elime geçti. Yeni pasaporta uyar mı acaba dedim ve hemen denedim.
Sonuç bingo :)
Gecikmeli bir mutluluk benimkisi :)



Yoshi'nin izin gününde Nagoya Bilim Müze'sine gittik. Kesinlikle 1 günde bitecek bir yer değil :=)


Bilim Müzesi'nde Çikolata etkinliği vardı. Biz oraya da bilet aldık. Çıkış kısmında ücretli fotoğraf çekimi vardı. Çekilen fotoğraf çikolata kabı olarak yazdırılıyor. 
Tabii ki hemen girdik sıraya :)
Bu servisten yayınlananlara bir de böyle kakao bitkisi ile fotoğraf çekilme şansı veriyorlardı. Tam 3 kişi olmamız da büyük şans :)

İşte böyle geçmiş bir hafta
Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

Çooook güzel bir hafta diliyorum herkese :)

5 yorum:

  1. ne güzel bir fotoğraf buu :) çok hoş çıkmışsın.Seni çok taktir ediyorum ve beğeniyorum ülkemizde senin gibi okumayı yazmayı öğrenmeyi seven insanların artmasına vesile oluyorsun.15-18 yaş arası takipçilerine çok iyi örnek oluyorsun.Senden görüp kitap okumak istediklerini yazıyorlar yorumlara.Bu çok sevindirici bir durum bu kadar tuhaf bir devirde boş bir nesil yetişmeye başlamışken.

    YanıtlaSil
  2. Zevkle okudum. Çok güzel vakit geçirmişsiniz belli :) Fotoğrafınız çok sevimli :)

    YanıtlaSil
  3. Pazartesinin tek güzel yanı bu seri :))

    YanıtlaSil
  4. merhaba .ben yeni blog açtım . bloğunuzun sağ kısmında blog içerikleri ,fikir ,yazı vs kanun kapsamında korunuyor diye . bunun için ne yapmak gerekiyor .yada zaten kendiliğinden bu sistem varmı ? birde blogdaki veriler Google tarafından korunup yedekleniyormu ? bilginiz varmı ? teşekkürler .

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül