15 Ocak 2014 Çarşamba

İçsel Huzur İyi Yaşamın Kapısını Açar



Yazın bir D&R seferimde almıştım bu kitabı. Daha önce ne duymuş ne de görmüştüm. Aslında ince bir kitap olduğu için hemen bitebilecek bir kitap. Ama ben sindire sindire okumayı tercih ettim.
Epiktetos'u daha önce hiç okumamıştım ama bu kitaptan sonra fark ettim ki birçok kitapta alıntı yapılıyor kendisinden.

Kitap küçük küçük pasajlardan ve maddelerden oluşuyor. Kolay okunur olsa da bence altı çok dolu bir kitap.

Kesinlikle herkese tavsiye ederim.

Siz daha önce Epiktetos okudunuz mu?

Okuduğum Kitaplar yazılarım için buraya tık tık

Serrose ve Kitap bloğumdaki alıntı için buraya tık tık 

6 yorum:

  1. bende ılkkez sızde gordum karsıam çıkarsa alacağım sergul abla beenım bloğumda beklerıms enı mutlu olrum cok *-*

    YanıtlaSil
  2. suan unazukı gezını ızlıyorum trenle maymunlar ıcın bı kısmdan bahsedıyorsun *-*

    YanıtlaSil
  3. Ben kitapta değil de orda burda yazılarını okumuştum.

    YanıtlaSil
  4. okumadım ama en yakın zamanda okumaya çalışacağım..gerçekten şimdilerde moda olan kişisel gelişim yazıları buradan esinleniyorlar galiba
    eee aklın yolu birrrr

    YanıtlaSil
  5. okumadım ama en yakın zamanda okumaya çalışacağım..gerçekten şimdilerde moda olan kişisel gelişim yazıları buradan esinleniyorlar galiba
    eee aklın yolu birrrr

    YanıtlaSil
  6. Epiktetos, en sevdiğim filozoflardan biri. Ne zaman sıkılsam, rahatlamak için onu okuyorum. O kadar duru, o kadar sade ve o kadar doğru ki... Eğer bu kitabı sevdiysen bir de Şule yayınlarından çıkan Kılavuz Kitap'a bak. O da incecik ve muhteşem bir Epiktetos kitabı.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül