20 Ocak 2014 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #125

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi
instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.

Bakalım neler olmuş geçen hafta.


Tiramisu ile aşk yaşadık :)
 Kendi alınterim ile bilgisayar aldım kendime :) Normalde de büyük alışverişlerde benim bir payım olurdu ama bu sefer tamamı kuruşu kuruşuna benim alınterimle alındı. Mutluyum :)

 Kalem sevenin kedisi de kalem seviyor sanırım :)
İlk göz ağrımın yeri bambaşka ama!


Bloğumun okuyucularından Rahman Bey'in çizimine bayıldım. Bana yılbaşı kartı olarak yollamış. Kesinlikle çerçevelenecek!


Tiramisu Bey aşı olmaya gitti. Meraklı meraklı etrafı izledi.


Uzun zaman önce internetten bu karelerin yapılışını öğrenmiştim. İş birleştirmeye gelince yapamamıştım. Şimdi annem birleştiriyor :)

Çok şükür bugün ikimiz de daha iyiydik. Hemen dışarı attık kendimizi.


 Hedef Nagoya Kalesi oldu.


En kısa zamanda kalenin yazısı gelecek :)

Geçen hafta bizim için biraz zor geçti.
Annem çok rahatsızlandı, benim ayaklarım ayakkabılarım yüzünden parçalandı resmen falan filan!
Nazar diyelim, kötü şans diyelim ve bitti geçti diyelim!
Çok şükür daha iyiyiz.

Size çooook güzel bir hafta diliyoruz :)

Bu hafta sizin için hayırlı olan her dileğiniz gerçek olsun inşallah :)

İşte böyle geçmiş bir hafta
Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

Çooook güzel bir hafta diliyorum herkese :)

8 yorum:

  1. BLOĞUNA BAYILIYORUM ÇOK TATLI VE İÇTEN :)) BLOĞUN SAYESİNDE MERAK ETTİĞİM YERLER VE KÜLTÜRÜ HAKKINDA MÜKEMMEL ŞEYLER ÖĞRENDİM, KİTAPLARDA OLMAYANINDAN :)) BU İÇTENLİKLE DEVAM ETMESİ DİLEĞİYLE :))

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Acaba Rahman beyin çizimlerini paylaştığı bir sayfası var mı? Takip etmek isterim. Bisikleti çook sevdim ^_^

    YanıtlaSil
  3. Kedi taşıma kutusu ne kadar ilginç, ilk defa gördüm.

    YanıtlaSil
  4. Bilgisayarın hayırlı olsun Sergül abla :)
    Bisiklet resmi çok hoş ya :)
    Battaniyeye bayıldım >. <
    Çok geçmiş olsun ikinizede :)

    YanıtlaSil
  5. çoook geçmiş olsun. hava değişikliği kolay değil tabii. herşeye rağmen neşenizden kaybetmiyorsunuz maşallah :)
    tiramisu da ufak bi tosuncuk olmuş, annesi iyi baktığından herhalde, ona da maşallah :)

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun canım. Bu arada kartpostala ve üzerindeki çizime bayıldım. Hem çizim güzel, hem de bir bisikletsever olarak seni anlatması güzel. Ayrıca bilgisayarın da hayırlı olsun. İnsanın kendi parasıyla aldığı çöp bile kıymetlidir, hele ki binbir emekle alınmış bilgisayar tadından yenmez.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül