26 Ocak 2014 Pazar

Telefon Aldım

*Anneanne yazılır anane okunur.
Ben bilinçli bir şekilde anane yazarım :D
O benim ananem!

Fotoğraf 2 sene öncesinden sanırım.
Eller ananemin :)
Sahilden taşlar toplamıştı.
Sonra onları benim plaj çantama atmıştı habersiz :)

Neyse konumuz bu değil.

Annem geldiğinden beri eski pc'mi o kullanıyor. Günlük Skype aktivitemizi o devam ettiriyor.
Ayıp söylemesi ananem bizi her gün Skype'tan arıyor.
Benim çok akıllı ve teknolojiye yatkın bir ananem var.
Eğer işine yarayacaksa onu hemen öğrenir.

Neyse dün yine annem ve ananem Skype'ta konuşuyordu.
Ben de arkadaki pc'de bir şeyler yapıyordum.
Tabii arada sohbete ben de katılıyorum.

Bir ara ananeme şey dedim.
Bugün bir telefon aldım, benim için dua eder misin hayırlısı olsun diye.

Ananemden el cevap.

İyi günlerde kullan çocum!
Allah iyi telefonlar almanı nasip etsin inşallah :)

Annem ve bende hafif bir şaşkınlık sonrası gülme krizi :)

Tabii kadın haklı da olabilir.
Benim demek istediğim iş konusunda bir telefon aldım.
Hayırlısı ise olsun diye dua et lütfendi.

Seviyorum ailemin her bir ferdini.
Ya da elediklerimden geri kalanlarını diyeyim.
Daha doğru olur sanki :)


Ananemin duvar kağıdı yazısını da hatırlamak isterseniz buraya tık tık 


Bu yazıyı gecenin bir yarısında bloğumu okuyup, bana yol arkadaşlığı edenlere selam olsun diyerek bitiriyorum. (aslında bitiremedim :) )

Benim bir alışkanlığım vardır. Japonya'da uyandığım her gün bloğuma bakarım kaç kişi dolanıyor diye.
Bunu manyak bir hırslı bir cümle diye okumayın.
Gecenin bir yarısı uyku tutmamış ya da belki hala çalışıyor olan birine yoldaşlık ediyorum diye düşünürüm.
Bu sabah 9 kişi (yani az önce) dolanıyordu.
Sizinle aramda özel bir bağ biliyorsunuz değil mi?

Aslında size yazdım bu yazıyı.
Buradasınız biliyorum
Buradayım bilin diye!

Bir şekilde iletişime geçtiğim herkes, dualarımdasınız!



24 yorum:

  1. Sen, aynı çizgide orada olduğun sürece, biz hep buradayız :) Ananenin ellerinden öperim :)

    YanıtlaSil
  2. Aslında ben de telefon aldımı ilk yeni bir telefon aldım diye algıladım demekki ananen yalnız değil :D
    ve ne süper ananeymiş ya skype'tan aramalar falan, benim ananemde hiç yok öyle şeyler, telefonunun alarmını hala bize kurdurtuyor :)

    YanıtlaSil
  3. Burdayim ses veriyorum izmirden oraya ^-^

    YanıtlaSil
  4. Benim ananem de böyle sürekli yanlış anlar beni bir de bazı kelimeleri 50 kere tekrarlasan kendi istediği gibi söylemekte ısrar eder :D Mesela "bedava" değil de "bedafe" derdi. Onun gerçekten dediğini 11 yaşımda anladım :D

    YanıtlaSil
  5. Hayırlısı olsun canım :)

    YanıtlaSil
  6. Uzun zamandır bloğu severek izliyorum.Anane öyle tatlı ki maşşallah.Üstelik çok eğlenceli,neşeli,cana yakın görünüyor.Çok şanslısınız :).Keşke ben de ananemle daha fazla vakit geçirebilseydim :(Umarım iş konusu da hayırlıysa iyi neticelenir.

    YanıtlaSil
  7. Ananesini kaybetmıs bırı olarak Cok duygulandırdın benı.saglıkla afıyetle ömürleri olsun

    YanıtlaSil
  8. Sergül seni seviyorum canım benim şuan işteyim ve yazın beni mutlu etti türkiyeden selamlar öpüldün kocaman

    YanıtlaSil
  9. bende ilk okuyunca ananen gibi anladım açıkçası :D

    YanıtlaSil
  10. Umarim is hayirlisiyla gerceklesir.bende isvicrede yasiyorum ve us konusu yabanci olarak gercekten zor ve sikici bir surec:) sabirlar.

    YanıtlaSil
  11. Umarim is hayirlisiyla gerceklesir.bende isvicrede yasiyorum ve us konusu yabanci olarak gercekten zor ve sikici bir surec:) sabirlar.

    YanıtlaSil
  12. :)
    Rabbim hepinize hayırlı ömürler versin.
    Telefonun da hayırlı olsun :)))) Rabbim gönlüne göre olanı hakkında hayırlı eylesin inşallah.

    YanıtlaSil
  13. Zaten sık sık dile getiriyorum,ne zaman canım sıkılsa,ne zaman kötü hissetsem,gece oluyor genellikle,yalnız kalsam hemen senin blogunu ve videolarını açarım.Onun getirdiği bir pozitif enerji var :)
    Anneanne çok tatlı zaten ya:))

    YanıtlaSil
  14. Ama ben de ananen gibi anladım:-)

    YanıtlaSil
  15. Sen de bizim dualarimizdasin Sergulcum. Evet geceleri uyumadan once bloguna bakmak hosuma gidiyor. Buradan tasan pozitif enerji ile daha tatli uyurum gibi geliyor bana cunku =) Iyi ki buradasin.

    YanıtlaSil
  16. Sevgili Sergül senin bloğunla yani seninle tanıştığımdan beri hayatımda bir yerin var.İstanbul buluşmana çok gelmek istemiştim nasip olmadı.Bazen sohbetlerimize bile konu oluyorsun. Ben de buradayım bil istedim.

    YanıtlaSil
  17. Oy tatlım benim sende hep benim dualarımda ve aklımdasın, öpüyorum seni kocaman

    YanıtlaSil
  18. Burdayim, sessizce dolasiyorum :) itiraf edeyim, ben de ananen gibi anladim basligi okudugumda :) ve ben de bir telefon almayi bekliyorum bugunlerde. Senin icin hayirlisi olsun, her sey gonlunce olsun. Turkiye - Japonya arasi kadar olmasa da İzmir hasreti ceken bir Ankara sakininden selamlar...

    YanıtlaSil
  19. bende ilk anane gibi anladım :D

    YanıtlaSil
  20. Ayy ananeler çok tatlılar :D (Aslında başta bende ananen gibi anladım Sergül abla :D )
    Ben de yeni yazı yazdığım zaman bakıyorum sayacıma, kaç kişi gelmiş diye :D

    YanıtlaSil
  21. Daha önce mail ve msj atmıştım, bilmem fırsatın oldumu okumaya koşuşturmacanın içinde... Ben seni geç buldum yaklaşık 9-10 ay önce youtube da ve sadece ordan takip ediyordum, ta ki bu sene başına kadar... Sonra bir anda yol arkadaşın olarak buldum kendimi, tabiki sende buna layık görürsen. Yavaş yavaş en baştan bu yana olan yazılarını gün içerisinde vakit buldukça okumaya çalışıyorum. Çoğunlukla sırayla okuyorum, bazen de böyle gözüken linklerden birine tıklıyorum değişiklik olsun diye. Ne kadar samimi ve içtensin tekrar tekrar görüyorum okudukça... O kadar çok ortak noktamız var ki, saymakla bitmez, sanki benim dünyanın öteki ucunda yaşayan ruh eşim gibisin. Keşke benimde bir bloğum olsaydı, o zaman anlardın gerçekten ne demek istediğimi. Seninle beraber çok ağladım ve hep dualarımdasın, her sabah uyandığımda önceliklerimi hallettikten sonra, ilk iş bakıyorum, güzel haberlerin varmı, kendini daha iyi hissediyormusun diye. Senin kocaman bir yüreğin var, ve Allah'ın izniyle ve en önemlisi eşinin aşkı ve desteğiyle bugünleri de atlatacaksın sen, güzel kalpli insan. Kelimelerimi seçerek yazmaya çalıştım, çalışıyorum, istemeyerek haddimi aşıyorsam affola. Sevgiyle kal, huzur bulsun yüreğin...

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül