11 Ocak 2014 Cumartesi

Tokyo Banana

Televizyon çekimi için Tokyo'ya gidince kafaya koymuştum Tokyo Banana satın almayı.
Japonya'da omiyage geleneğini daha önce yazmıştım yazısı için buraya tık tık 


Japonya'da 'omiyage' çok önemli bir sektör. Bu sektörde bazı firmalar önceülük yapıyor. Yani bazı şehirlere gidince kesinlikle oranın meşhur 'omiyagesinden' almanız gerekiyor.
Yoshi bir kere toplantıya gitmişti Tokyo'ya. Dönüşte bana Tokyo Banana getirmişti. Bu markanın birçok çeşidi olsa da ben en çok rulo kata benzeyen bu modelini seviyorum.

Tokyo'ya gideceğim kesinleşince hemen anneme bu üründen almayı düşündüm. Çünkü annem muzu çok seviyor.
Bu modelinin paketini açınca, içinde muz şekli verilmiş çok hafif bir kek ve onun da içinde muzlu puding gibi bir şey var. Çok ama çok lezzetli bir şey :=)


Aynı modelin bir de karamellisi vardı. Karamel seven kocacığıma da hemen bunu satın aldım :) Bunu bu yazıdan sonra çayla yiyeceğim. Bu yüzden şimdilik yorum yok :)

Bu ürünün çikolata, waffle, Japon tatlısı formunda olanları da var. 
Ama ben en çok bunu seviyorum. Gerçi diğer formlarından sadece çikolatasını denedim şimdiye kadar.

Tokyo videom için buraya tık tık


Omiyage videosu

iyi seyirler





6 yorum:

  1. Çok şirin görünüyor, afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  2. ay ne kadar şeker ne kadar güzel bir ürün ya keşke türkiyede de böyle yaratıcı şeyler olsa :( bayıldım... !!

    YanıtlaSil
  3. Sergüül ya da Serrose mi demeliyim? :) Bir süredir sıkı bir şekilde takip ediyorum blogunu. Boş kaldığım zamanlarda videolarını izliyorum. Bazen kahvaltı yaparken bazen akşam yatmadan önce :) Anneni karşılamaya gittiğiniz videoda ben de çok heyecanlandım. Hele en son kapıdan bir türlü çıkmayınca kalbim ağzıma geldi :) Neyse ki mutlu son ve kavuştunuz.. Ağlayacak gibi oldum çünkü ben de ailemden uzakta yaşıyorum.

    Japonya'da yaşamak çok güzel olmalı ^^ Her şey rengarenk, paketlemeler çok güzel.. Bir gün kesinlikle Japonya'yı görmek istiyorum. Bu biraz da senin sayende olacak.

    Bazen canını sıksalar da sen paylaşmayı hiiç bırakma olur mu?

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel ya muz olan her şeyi severim. Tadının kanımca güzel olduguna şüphe yok :D

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül