8 Ocak 2014 Çarşamba

Anne&Kız




Dün annemle bir alışveriş videosu çektik :) Geldiğinden beri alışverişler yaptık. Onları görmek isteyenler olduğu için geldi bu video :)

Herkes daha çok anne&kız videosu istiyoruz dedi.

Biz de soru&cevap videosu çekmeye karar verdik.

Yazın da çekmiştik. Oradaki sorulardan olmazsa seviniriz :)


Alışveriş videomuz :)

Ve  yazın çektiğimiz soru&cevap videomuz :)


Yeni soruları bekliyoruz :)  Blog yazımın altına sorabilirseniz benim bunları bulmam daha kolay olur :)

Bekliyoruz :D

16 yorum:

  1. sergül abla türkiye ' de yaşamak istermiydin ??

    YanıtlaSil
  2. Anne-kız çok tatlısınız maşallah, aldıklarınızda çok güzel, güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  3. Harikasınız sevgili Sergül. Annen de çok hanımefendi, çok tatlı bir bayan; sizi birlikte görmek çok keyifli oluyor :)) Beraber bir "Çantamda Ne Var?" videosu da eğlenceli olabilir;)

    Sevgiler, selamlar.

    Güngör.

    YanıtlaSil
  4. Çok samimi bir video olmuş bence. Ne kadar iyi bir ikilisiz yahu. Annenin yanına gelmesi ilaç gibi gelmiştir eminim :)
    Annen Japon yemekleri hakkında ne düşünüyor çok merak ediyorum. Yanında kaldığı süre zarfında oradaki yemek kültürüne alışabildi mi acaba?
    Japonya'nın en çok hangi yönünü sevdi? Seni mutlu gördüğüme sevindim bu arada ^_^

    YanıtlaSil
  5. Çantaların fiyatlarını merak ettim. Çok güzeldi. Özellikle annenin ikinci çantası bana göre çok güzeldi ve birde güneş gözlüğünün modeli çok hoşuma gitti :) Video çok hoş olmuş.
    Annene ve sana selamlar.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Sergül :)
    Merhaba Şerife Teyze :)
    Annenin japonyaya gelmesi ani mi oldu. Sanki Türkiye dönüşü Japonya'ya pek alışamamış gibiydin. Bende kimi zaman aynı oluyorum annemi çok özlüyorum burnumda tüttüğü zamanlar oluyor. Sende de böyle bir durum mu oldu.Merak ettim. Anneni ve seni çok öpüyorum. Bir sarılın bende anneme sarılmış gibi olayım :(

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,

    Birkaç sorum olacak:)

    *Bir olay karşısında kim daha soğuk kanlıdır?Anneniz mi?Siz mi?
    *Kendinizi bu hayatta şanslı hissediyor musunuz?
    *Çocuk yetiştirmede "ben annemin bana davrandığı gibi davranmazdım "dediğiniz bir olay var mı?
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Çok tatlısınızz:)
    Benim sorum annenize; Kızınızın çocukluğundan hatırladığınız unutamadığınız bir anınız var mı? :)
    Daha önce sorulduysa kusura bakmayın. İyi günler:)

    YanıtlaSil
  9. Anneniz nekasar kalacak ve gangi meskekten emekli cok tatlısı niz *-*

    YanıtlaSil
  10. her zamanki gibi eğlenerek izledim. özellikle tiramisuyu ekrana yaklaştırdığında monitöre sarılmamak için kendimi zor tuttum :)) çantamda ne var videosuna katılıyorum bence de eğlenceli olur :)

    YanıtlaSil
  11. Annenin beğenip aldığı şeyleri senin bu kadar beğenmen onda gurur duygusu oluşturuyor :) yüzünde gördüm onu. Bir de normalde kısa saçı kadınlara yakıştırmam ama annene aşırı yakışıyorr.

    YanıtlaSil
  12. Annenin beğenip aldığı şeyleri senin bu kadar beğenmen onda gurur duygusu oluşturuyor :) yüzünde gördüm onu. Bir de normalde kısa saçı kadınlara yakıştırmam ama annene aşırı yakışıyorr.

    YanıtlaSil
  13. Merhaba Sergül abla. Anneniz çok hanımefendi biri. :) Çok sempatik birisi ayrıca kendisini İnstagramda takip ediyorum çok doğal birisi senin gibi. Benim sorum şu. Ben TV-RADYO Bölümüyle ilgilendiğimden bu soruyu soruyorum.
    Türk dizilerini nasıl buluyorsunuz anne-kız Annenizin takip ettiği diziler hakkında görüşleri?

    YanıtlaSil
  14. Yoshi ile evliliğinizde kültür farkının çıkarttığı sorunlar/kavgalar yaşıyor musunuz? Sence bu tür bir fark iki evli insan arasında ne büyüklükte sorunlara yol açabilir? Bu olayı aşmak için sevgi her şey mi?

    YanıtlaSil
  15. Annenizin (sizin el koyduğunuz) çantasına bayıldım. Fiyatları sormam sorun olur mu ? Ben Belçika'da bir fossil saat aldım çok memnun kaldım. Ama ne yazık ki çok çeşit yoktu.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül