6 Ocak 2014 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #123

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi
instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.

Bakalım neler olmuş geçen hafta.

 Yılbaşı pastalarımız :) Hepimiz farklı seçimlerde bulunduk.


İnstagramda sevgili Handan'ın hesabında gördüm bu kalemleri. Bir Lamy sever olarak bunu kaçıramazdım. Hemen internetten sipariş edip, anneme yollattım. Annem de gelirken yanında getirdi. Ben kalemlere bakarken Yoshi de görünce bayıldı bunlara. Kendisi de en az benim kadar bir Atatürkçü. Bu yönden çok şanslı olduğumu düşünüyorum.
Bana da almalısın deyince ona roller ball aldım ve şimdi yanında taşıyor.

                                                 Bu ikiliye aşığız hepimiz.  Yalnız bu Tiramisu çok fena. Biz akıllı uslu Karamel'e o kadar alışmışız ki!


 Son Fossil seferimizde hepimiz Fossil'lendik yine :) Annem bize hediye aldı biz ona :)

Bizim kızların not defteri çıkmış :) Tabii ki hemen aldım. Bundan sonra notlarım da Fuchiko'lu :)

Tiramisu Bey çok fena. Nerede eşya var oraya kuruluyor. Ve itina ile hepsini atıyor.



Tiramisu Bey televizyon seyrediyor :=)

Bir de Karamel ve Tiramisu fotoğraflarını artık onların instagram hesabından paylaşıyorum.
Takip etmek isterseniz karamelandtiramisu kullanıcı adı :)

İşte böyle geçmiş bir hafta
Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

Çooook güzel bir hafta diliyorum herkese :)

Bugün annemin doğum günü :D

5 yorum:

  1. Çok asil bir tramisu:))ıyı seneler!

    YanıtlaSil
  2. Kalemlerine bayıldım..iyi günlerde kullanın..mutlu seneler..tiramisu ve karameli benim için severmisinnnn

    YanıtlaSil
  3. lamy kalemleri cok begendim. nerden siparis ettin, tavisye üzerine almak isterim.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül