17 Şubat 2014 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #129

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi
instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.

Bakalım neler olmuş geçen hafta.

Sizden yorumlar gelmese bugünün Pazartesi olduğunu bilmeyecektim.
İtiraf ediyorum unuttum.
Ama hatırlatılması, beklenilmesi beni çok mutlu etti :)
Pazartesi gününüzün bir geleneği olduğumu bilmek çok güzel.
Teşekkürler!

Hollanda'dan gelen koli evde bir gerginlik yarattı. Bizim çocuklar uzun bir süre kavgasını ettiler :) Tabii ki ben kazandım.



Yol üzerinde karşımıza bir dünya mirası çıktı. Yazısı gelecek!

Japon usulü bir otelde kaldık. Oradaki akşam yemeğimiz :)



İnstagam'da kendi çekmediğim fotoğrafları yayınlamayı sevmiyorum. Ama bu alıntıyı yapmadan duramadım.
Bence günümüzün sorunu insanların kendisi olamaması. Üstelik bunu bilinçli yapmaları.
Paylaştığım fotoğraflarım çalınıyor ve altına kendi hikayeleri yazılıyor.
Kitabım kitapları, tostum tostları, kedilerim kedileri oluyor.
Ben bu hırsızlığı, bu çabayı ve bu sahteliği anlamıyorum.
Bana çok ters :(

Hava durumu yağmur demişti ama sabaha böyle uyandık.

Bu oğlanla fotoğraf çekilebilmek ne kadar zor bilemezsiniz :)


Ne kadar doğru bilemiyorum ama bugün dünya kedi günüymüş. E kutlu olsun o zaman :)



Bugün annem için kek yaptım :) #serrosemutfakta etiketi başlayabilir. Dikkat dikkat :)


İşte böyle geçmiş bir hafta
Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

Çooook güzel bir hafta diliyorum herkese :)

5 yorum:

  1. *-* dun ben baktım belkı ınanmazsınız dıger postları okudum *-*

    YanıtlaSil
  2. Bence #serrosemutfakta etiketi baslamali =) Mutlu haftalar.

    YanıtlaSil
  3. öncelikle selamlar olsun sergul ben tesadufen googlede gezergen yanı japonya merakı dıyelım bakınırken yazınızı gordum blogunuzu gercekten guzel seyler paylasıyorsun :basarılarının devamı temennisisye 68 aksaraydan selamlar olsun /TURKEY

    YanıtlaSil
  4. (Ya oldugun gibi gorun yada gorundugun gibi ol ) bence hayat felsefesi olmali bu insanin
    Sana katiliyorum o konuda

    YanıtlaSil
  5. 129'un tüm fotograflarına bayıldım. En güzeli hangisi seçemedim.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül