27 Şubat 2014 Perşembe

Koskoca İki Ay



Koskoca iki ayı bitirdik.

Annemi havaalanına götürüyor olmalıyız bu yazı yayınlandığı zaman.

Bu yazıyı 03:43'te yazıyorum.

Kediler dahil herkes uykuda.

Beni oldum bittim uyku tutmaz böyle anlarda.

Yatağa gitsem dönüp durmaktan Yoshi'yi de uyutmam.

Annemin yanına yattım bir ara ağlamaktan canım çıktı.

Zaten annemin bavulu ortaya çıktığından beri tadım, tuzum yok!

Zor ya vallahi zor!

Annemden sonra bir süre kendimi toparlayamayacağım biliyorum.

Yoshi'ye beni avutmak düşüyor yine!

İnşallah annem sağ salim varır.

Ve inşallah en kısa zamanda görüşürüz tekrar!

Allah kimseyi sevdiklerinden ayırmasın (amin)

Beni yalnız bırakmazsınız değil mi?

Anne...

İyi yolculuklar!

Seni çok seviyorum!


36 yorum:

  1. allah yardıımcın olsun sergül abla ama biz hep seninleyizz nutma :))

    YanıtlaSil
  2. Ablacığım inşallah annen sağ salim varır. Seni böyle okuyunca ben de çok üzüldüm, çünkü yaşadığın duyguyu tahmin edebiliyorum. Allah kavuştursun, biz hep yanındayız merak etme.

    YanıtlaSil
  3. Sabah sabah beni de ağlattın Sergül'cüm, araya ne kadar mesafeler girerse girsin ailenle, canınla arada sadece sevgi oluyor, hiç bitmeyecek bir sevgi, hiç kopmayacak bir bağ. Umarım en kısa zamanda tekrar kavuşursunuz, ve Allah gerçekten kimseyi sevdiklerinden ayırmasın.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Sergül, umarım en kısa zamanda yine beraber olursunuz. Annene hayırlı yolculuklar. Üzülme çok, en azından nerede olduğunu ve bir uçuş mesafesinde olduğunu biliyorsun.

    YanıtlaSil
  5. Ay kıyamam bana ne oluyor? Annenizde çok duygulanacak....Allah kavuştursun işşallah. Sağ salim varmayı nasip etsin işşallah

    YanıtlaSil
  6. Benim bile gözlerim doldu okurken, Allah kavuştursun

    YanıtlaSil
  7. Allah kavuştursun canım, bizlerde seni çok seviyoruz...

    YanıtlaSil
  8. Sergul,

    Gozlerim doldu.Ayrilik sozlerini icimde hissettim.Uzakta kalsanizda,kalbiniz bir.Annene iyi yolculuklar diliyorum.Ve bir dahaki bulusmaniza kadar zaman cabucak gecsin,yine birbirinize sarilin ve hep gulun diye sizler icin dua ediyorum.Annenin ellerinden operim.Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  9. anne özlemi zor. allah yardımcın olsun. yanındayım. sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Allah kavuştursun canım :) Üzülme daha güzel bir buluşma için yeni planlar yap bence :D Bu yaz gelirsin sen de gene kavuşursunuz Annenle :)

    YanıtlaSil
  11. Çok zor olmalı ..
    Hayırlısıyla gider inşAllah .. Bizler hep buradayız Sergül. 💕❤️😇
    Hem yaza ne kaldı ki 😉

    YanıtlaSil
  12. inşallah tekrar çabucak kavuşursunuz... :)

    YanıtlaSil
  13. Allah kavuştursun. Geçirdiğiniz güzel zamanların biraz olsun içinizi avutması dileğiyle.

    YanıtlaSil
  14. Gozlerim dolu dolu oldu okurken.bende ailemden uzakta yaşıyorum gurbetin ne kadar zor olduğunu kosulsuz sevginin aile harici kimsede bulunamadigini fazlasiyla yasayanlardanim.
    Allah herkesin ailesini ve sevdiklerini korusun ve en kisa zamanda kavusman dilegiyle...

    YanıtlaSil
  15. Sevmem böyle ayrılıkları, sevemem :(
    Bu blogda toplasan 5-10 yorumum ya vardır ya da o kadar bile yoktur. Ama en sıkı takip edenlerden biriyimdir. Şuan kaçıncı kez yazdım yazdım sildim bilmiyorum...
    Allah tez zamanda güzelliklerle kavuştursun inşallah. Daha kötü ayrılıkları sizden uzak tutsun hep. İnşallah sağ salim ulaşır.

    YanıtlaSil
  16. yollar sevenleri kavuşturmak içindir Sergül , Allah kavuştursun . Bir bakmışsın yaz gelmiş ve hooop Türkiyedesin . Sağlık olsun , mutlaka ayrılık zor ama dayanma gücünü bulacağına ben inanıyorum

    YanıtlaSil
  17. Ah Sergül abla...
    Bugün ağlamayacağım diyordum kendime sabahtan beri ama nafile... Her şey yazını okuyana kadarmış.
    Duygularını paylaşıyorum. Aynı şeyi şu anda ben de yaşıyorum çünkü.
    Yabancısı olmadığım bir şehirde ama ailemden uzakta okuyorum. Seninki kadar değil ama bilirsin uzak uzaktır.
    Kış tatilinden döneli henüz 3 gün oldu ama ben hala alışamadım. Gelmeden önce başlamıştım ağlamaya döneceğim diye, hala devam ediyorum. Ne keyifsiz, ne can sıkıcı şeydir şu ayrılık. Alışana kadar böyle gözlerimiz ıslak, içimiz buruk gezeceğiz sanırım.
    Yalnız değilsin, bilmeni istedim. :)
    Umarım annen sağ salim evine varmıştır.
    Umarım sen de, ben de bir an önce toplarlanırız. :)
    Sabrımız bol olsun!

    YanıtlaSil
  18. allah, mutlu mesut kavuşmanızı nasip etsin inşallah.

    YanıtlaSil
  19. Sergülcüm Allah sağlıkla afiyetle tekrar kavustursun. Şerife teyzeye hayırlı yolculuklar. Bol bol yeni paylaşım yap. Kafan başka seylere dagilirsa daha rahat anlatirsin ins.

    YanıtlaSil
  20. Allah kavuştursun inşallah....

    YanıtlaSil
  21. Güle güle kavuşun, annenize iyi yolculuklar canım :) sevgiler.

    YanıtlaSil
  22. Annen var ya, dünyanın yarısı senin, dünyanın bir ucunda bile olsa sağ-sağlıklı olduğunu bildiğin bir annenin olması ne güzeldir, içine huzur verir, yeter ki hayatta ve sağlıklı olduklarını bilelim, geri kalan herşeyin üstesinden nasılsa gelinir. Üzülme sakın...

    YanıtlaSil
  23. Ne yazacağımı bilemedim. Aslında sizi avutmak kesinlikle bana düşmez, ama en azından sanal alemde yalnız değilsin. Ben dahil tüm okuyucuların buradayız. Annenize hayırlı yolculuklar dilerim.

    Gönülden iyi dilek ve selamlarımla...

    YanıtlaSil
  24. 2 ay oldumuuu? Dün gelmiş gibi.
    İnşallah sağ salim varmıştır yuvasına.
    Allah kavuştursun.

    YanıtlaSil
  25. Ablacım Allah kavuştursun. En kısa zamanda tekrar görüşürsünüz inşallah.

    YanıtlaSil
  26. cann, sag-salamat getsin catsin inwallah. Allah qovusdursun tezlikle de :))

    YanıtlaSil
  27. nıye senı yalnız bırakalım bız varı hıc merak etme allah yar ve yardımcın olsun en buyuk tesellıyı rabbum versın ve annecıgın sagsalım donsun ınsallah *-* canını sıkma deyıcegız ama zaman herseyın ılacı ağlamakta gülmekte acıda bıze mahsus bız ınsanın bukalemun nasıl renk degıstırıyorsa bızde oyle duygu degıstırıyoruz sevgıler*-*

    YanıtlaSil
  28. canım benimm hayat bu işte allah ayırmasın neyseki yanlız değilsin yoshi yanında kediler yanında ...allah yeterki sağlık versin

    YanıtlaSil
  29. Sen güçlü bi kızsın seni takip ettiğimden beri bunu anladım.Evet üzülmek insan işi ama üstesinden gelmek güçlü ve mantıklı kişilerin işi bunu en güzelinden sen yaparsın.Sen şükretmesini bilen inançları kuvvetli vede duanın gücüne inanan güzel kızsın biz burdan binlerce kilo metre uzaktan sana güzel dileklerimizi gönderiyoruz bunu hisset ve bizim için gülümse :)) sevgiyle kalalım.

    YanıtlaSil
  30. Allah kavuştursun..İnşallah sağsalim varmıştır anacığın evine..İkiniz içinde ne zor durum...Rabbim evladı ana-babasından, ana-babayı evladından ayırmasın...Kastamonu'dan sevgilerle...

    YanıtlaSil
  31. Yukarıda yorum yazan Ayşe hanıma katılıyorum. Annenin sağ ve sağlıklı olmasından daha önemli hiç bir şey olamaz. Sayılı gün gelip geçiyor, sonunda kavuşacaksan özlemek bile güzel...

    YanıtlaSil
  32. Yukarıda yorum yazan Ayşe hanıma katılıyorum. Annenin sağ ve sağlıklı olmasından daha kıymetli bir şey var mı? Sayılı gün gelip geçer, sonunda kavuşacağını biliyorsan, özlemek de güzel...

    YanıtlaSil
  33. Herkese cok tesekkur ederim
    Yorumlariniz ve desteginiz icin iyi ki varsiniz :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül