7 Şubat 2014 Cuma

Kampanyon


İnternet kullanmaya başladığımdan beri online alışveriş yapıyorum. İlk alışverişlerim sadece kitap üzerine oluyordu.
Yaşadığım yerde kitapçı olmadığı için en uygun yol internetti. İlk zamanlar ihtiyaçtan başlayan bu macera artık günümüzün bir rutini oldu.
Ben birçok açıdan seviyorum online alışverişi. Alışveriş sitelerindeki kampanyalar, kuponlar ve kargocunun zili çalması beni mutlu eden şeylerden bazıları.


Alışverişi çok sevsem de bir ürüne tam parasını vermeyi çok sevmem. Kupon ararım ya da indirim beklerim.  Ya da ürünü internette aratır fiyat karşılaştırmaları yaparım.
Bu noktada öncelikle bildiğim sitelere bakarım. Eğer bilmediğim bir site çıkarsa karşıma bir de o siteyi araştırırım. Böyle deli bir rutinim vardı yani. Vardı diyorum çünkü yeni bir site keşfettim.
Kampanyon adlı bu site benim deli gibi saatler harcadığım işleri anında yapıyor.
Bünyesinde bilindik sitelerin yanında bilinmeyen ama güvenilir olan siteleri de barındırıyor.
Birçok kategori de mevcut. Benim en çok hoşuma giden fiyat sıralaması da var.
Üstelik zaman zaman Kampanyon'a özel indirimlerden de yararlanılabiliyor.


Bir süredir biten fondöteni yerine yenisini almak isteyen ablama da öneriyorum bu siteyi. Çünkü sen anlarsın, sen bilirsin diye başımın etini yiyor sürekli.
Tamam kozmetiğe ilgim var ama ne nerede en uyguna satılır ben bilemem ki :)
Ayrıca site tamamen ücretsiz.

İyi alışverişler :)

Kampanyon'a gitmek için buraya tık tık 

2 yorum:

  1. Merhaba Sergül Kato,

    Araştırmacı kişiliğiniz çok hoşuma gitti.Aslın da herkes öyle olmalı.. ama genellikle iyi reklam yapan siteler de fiyat uygunluğu olmasa da müşteri çekiyor :)
    Bende internet üzerinden satış yapıyorum.Kendime özel bir şey alacaksam da mutlaka araştırırım.
    Facebook ve İnstagram da (Trendyolum )sayfama beklerim. Kozmetik ürünlerinden beğendiğin olursa hediye etmek isterim. Hoşcakal.

    YanıtlaSil
  2. benim gibi alışveriş yapmaktan hoşlanmadığı için bir ihtiyacı olduğunda tek siteye bakıp "yok işte yok" diyen birine harika oldu bu... hatta bir süredir şöyle uygun fiyatlı bir saat arıyordum, sayende biraz önce sipariş verdim. :) ürün geldiğinde hala aynı mutlulukta olursam yine yazarım ;) bu faydalı paylaşım için tekrar teşekkürler...

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül