16 Şubat 2014 Pazar

Gürkan Genç




11 ayda Türkiye'den Japonya'ya bir adam geldi 2011 yılında. Neden 11 ay sürdü? Çünkü bu yolculuğu tek başına ve bisiklet ile yaptı.
Japonya'ya ayak bastığında tanıdım ben kendisini. Twitter'dan bana haber edildi. Ne o beni tanıyordu ne de ben onu.
Geçerken bize de uğra dedim :) Ve gerçekten uğradı bize. Birkaç gün misafirimiz oldu. Yazısı burada tık tık 

Gürkan Türkiye'den yola çıkarken bisikletinde bir Türk bayrağı taşımış. Başından beri amacı bu bayrağı Türk Müzesi'ne hediye etmekti diye biliyorum.
Bize gelmeden önce müzeye uğramış ve bayrağı bırakmıştı. Bu yüzden ben görememiştim.
Kushimoto'ya gitmeden önce Gürkan ile mesajlaştım. Benden tek bir ricası oldu.
Bak bakalım bayrağım orada mı dedi. Müzeye girer girmez görevliye bayrağı sordum. Görevli hemen yerini gösterdi.
Tanıyor musunuz bu beyi dedi. Evet 'arkadaşım' olur kendisi derken havamı görmeliydiniz :)
Gürkan attım havamı haberin olsun :)

Ben tabii bu manzarayı görünce de ağladım. Gurur duydum Gürkan!
Gürkan şimdi bisikletle dünya turunda. Tekrar Japonya'ya geleceği günü dört gözle bekliyoruz.
Ama ondan daha çok çıkacak kitabını bekliyorum ben.
Bazı hikayeleri dinlemiştim ama aklım hala anlatmadıklarında :)

Gürkan Genç'in sitesi için buraya tık tık


6 yorum:

  1. Gürkan Genç'in Uzakdoğu yazılarının hepsini okumuştum. Japonya'da başına gelen güzel olayları yazmıştı. Türk bayrağını teslim ettiği zamanki duygularına paylaşmıştı. Gurur duydum, hatta cesaret ve kararlılığından dolayı hayranım kendisine. Ben de umarım görebilirim.

    Bir önceki yazınız da çok duygulanmışsınız, doğal olarak benim de aklıma Çanakkale Şehitliği geldi. Belki çoğumuz orayı göremeyecek ama mutlaka her Türk gencinin Çanakkale'ye gitmesi lazım. Diye düşünüyorum.

    Çok yazdım. Görüşmek üzere . :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. vay arkadaş gözlerim doldu helal olsun adama! inşallah kitap çıkar da doyasıya okuruz :D

    YanıtlaSil
  4. Senin yazılarını okumaya, videolarını izlemeye bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  5. Sergül abla bu konuyla alakası yok ama bugün pazartesi ve hala instagramla pazartesi yapmadın. Unutmamışsındır ama ben yinede hatırlatmak istedim.

    YanıtlaSil
  6. Bu resmi gördükçe gururla karışık garip hisler duyuyorum ve her baktığımda gözlerim doluyor. Bu insan evladına yaptığı ettiği herşey helal. Bu konudan haberdar ettiğin için de sana da ayrıca Teşekkürler Sergül abla^^

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül