26 Şubat 2014 Çarşamba

Annemle Tsumago Şehri

Tsumago'da Bir Dükkan yazısı için buraya tık tık 
Tsumago Şehri yazısı için buraya tık tık 
Tsumago Şehri ilk yazım için buraya tık tık


Magome şehrinden sonra istikamet Tsumago şehri oldu. Hava soğuk olduğunda ve sezon dışı olduğundan burası da oldukça boştu. Annemi boş sokaklarda, kapalı dükkanlar arasında dolaştırmış olduk.


Sokakların boş olması bize başka detayları göstermiş oldu. Mesela kedilerini tanımış olduk buranın. Kimseler olmadığından meydan onlara kalmış gibiydi.


Bu fotoğraftaki buluta dikkat. Bir şeyler söyler gibi değil mi?


Annem burayı da sevdi. Kimselerin olmaması farklı bir hava kattı ortama. Ama kalabalıkları seven annemin favorisi olamaz burası.


 Birini daha bulduk :) Sülüman dedim hepsinr :) bence sorun yok :)



Ve şehre veda. Anneme de yarın veda edeceğiz.
Tabii Mart ayı boyunca gezi yazılarını bitirmeye çalışacağım.
Gezi yazıları seviyorum diyenler beni yalnız bırakmazsa tabii!

Siz de bizimle gezmek isterseniz videoya beklerim :)





10 yorum:

  1. Yazılarını keyifle takip ediyorum canım, çoğu videonu tabletten izlediğim için yorum bırakamasamda mutlaka like lıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Tabiki gezi yazılarını çok seviyorum lütfen imkan buldukça yaz sergül abla

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten meydan kedilere kalmış gibi ⌒.⌒ ama yinede çok güzel bir yere benziyor lütfen gezi yazılarına devam eeeeeeeeet.

    YanıtlaSil
  4. Tabiki gezi yazılarını çok seviyorum lütfen imkan buldukça yaz sergül abla

    YanıtlaSil
  5. yine çok güzel bir yer :) devamını bekliyorum...

    YanıtlaSil
  6. Gezi yazılarını seviyorum =)

    YanıtlaSil
  7. umarım bir gün bana da kısmet olur :)

    YanıtlaSil
  8. Gezi yazıların bir harika her yazıyı merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Gezi yazılarımız bir harika , her yazıyı merakla bekliyorum . Ve asla hayal kırıklıgına uğramıyorum.

    YanıtlaSil
  10. Gezi yazıların bir harika her yazıyı merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül