10 Şubat 2014 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #128

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi
instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.

Bakalım neler olmuş geçen hafta.

 Ben Nara fotoğraflarına doyamadım. Daha yüzlerce fotoğraf var demedi demeyin :)
 Bu kadar tapınak gezince bir de tapınak çizmeye çalıştım.
 Ben kalem severim de Tiramisu sevmez mi?
 Bin yılda bir canım Türk kahvesi çekebilir :)
 Hollanda'dan gelen çayımı denemece. Çok benlik gibi değil ama yine de içebildim :)
 Nara'da bir restoranda çekilen fotoğrafmınız. Nasıl güzel dinliyor beni.
 Dün Shirakawa-go'ya gittik. Donduk resmen!
Bakınız donmuş halimiz :)



Bol gezmeli ve keyifli bir hafta oldu bizim için.
Bu hafta da güzel geçer inşallah.

İşte böyle geçmiş bir hafta
Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

Çooook güzel bir hafta diliyorum herkese :)

7 yorum:

  1. Ama koca kış geldi geçti şöyle resimdeki gibi güzel kara bürümedi ankarayı ! Bari bahar gelsede güneşin tadını çıkarsak diyorum :)))

    YanıtlaSil
  2. harika bir blogunuz var tebrik ederim.. takibe devam.

    YanıtlaSil
  3. hemise gezmeklerde Sergulcum, bol-bol sekillerini qoy yene :)

    YanıtlaSil
  4. merhaba blogunuz gayet güzel bende yeni başladım yazmaya yazılarımın ilginizi çekeceğini düşünüyorum sizi herkezi bekliyorum takibe şimdiden çok teşekkür ederim güzel bloglar...
    http://meyveguzelligi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Sergül Hanım bu donmuş halinizde bile bir birinize o kadar yakışıyor, o kadar tatlısınz ki! yüzünüzden okunan mutluluğu hiç birzaman kaybetmeyin. ikinizde her zaman böyle gülün.
    Shirakawa-go da bir üstteki evi o kadar net hatırlıyorum ki hatta aynı açıdan ende resmini çekmiştim yolda giderken keşke kar olsaydı diye konuşuyorduk ve biz Shirakawa-go ya girdiğimizde kar henüz başlamıştı. İnce düşünceniz için Tekrar teşekkür ederim.
    (bu yorumu Jikad da yazdığınız gün bırakmıştım. Nedense şimdi baktığımda göremedim yeniden yazıyorum :) )

    YanıtlaSil
  6. Sergül abla bide erkeklere çekiliş yap ne olur

    YanıtlaSil
  7. Sergül abla bide erkeklere çekiliş yap ne olur

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül