3 Şubat 2014 Pazartesi

Zebra Prefill


Zebra Prefill serisi Snoopy'li seriyi çıkardığında önce karşı durmaya çalıştım. Ama sonra tabii ki yenildim :)


Toplamda 5 adet kalem gövdesi çıktı. Ben büyük bir başarı ile 1 adet satın aldım.

Prefill modelinin özelliği kabını ayrı içini ayrı satın almanız.




Ben bir süredir çantamda taşımak için bu tarz kalemlerden almayı düşünüyordum. 4 kalem taşımak yerine 1 kalem taşımak daha cazip geldi.


Günlüklerimde kullanmak için pembe, yeşil ve turuncu mürekkep seçtim. Bir de evraklarda kullanabilmek için siyah mürekkep satın aldım.

Aldığım günden beri çantamda kendisi.

Başka neler var çantamda merak ediyorsanız, yeni eklediğim çantamda neler var videoma bakabilirsiniz.


7 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. ben küçükken vardı bu kalemden bende :( Ama o kadar kalın k gövdesi, yazamıyordum bir türlü. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeeel güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  4. Serroseeeee, beni yine kıskandırdın :)
    Keyifle kullan şekerim, Snoopy'ye benden selam söyle :)

    YanıtlaSil
  5. Çookk sevindim bu yazıyı gördüğüme, uzun zamandır kırtasiye paylaşssın diye bekliyorum :)
    Daha çok paylaş lütfen,,
    Bir de şu günün kalemi' serisinin devamını bekliyoruz:)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül