6 Şubat 2014 Perşembe

Ne Bu Soğuk


Dün annemle postaneye yürüdük. Güneş olmasına rağmen oldukça soğuktu.
Yaklaşık 20 dakika kadar yürüdük. Postaneden içeri girince ikimizinde yüzü ve elleri resmen acıdı.
Soğuk havadan, sıcak havaya girince resmen canımız yandı.
Postaneden sonra ters istikametteki markete gidecektik. Annem postanede vazgeçti gitmekten.



Ekmek falan olmadığı için ben mecbur gittim markete. Ama resmen dondum. Başka alışverişler de yaptım. Onları sepete attım. Ekmeklere yer kalmadığı için 2 poşet ekmeği elimde tutarak geldim. Ve ekmekler resmen buzlandı. Şok oldum.

Eve geldiğimde annemi hasta buldum. Zaten hafif kırıktı şimdi tam bir grip. Ben de akşamdan beri fenayım.
Anne-kız koltukta devriliyoruz.

Demem o ki aman dikkat edin kendinize!



18 yorum:

  1. Geçmiş olsuuuun ikinizede buralarda acayip soğuk ve ayaz yağış falan yok kuru soğuk :/

    YanıtlaSil
  2. Geçmişler olsun, acil şifalar dilerim...

    YanıtlaSil
  3. Sergül-san, おだいじに!
    İstanbul'da çok soğuk hele akşamları!
    Tekrardan geçmiş olsun, dikkat edin kendinize!

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun. Bitki çayları iyi gelecektir :)

    YanıtlaSil
  5. geçmiş olsun , her ikinize de

    YanıtlaSil
  6. merhaba canım blogunuzu yeni keşfettim posta gazetesindeki röportajınızı okudum. sizi çok sevdim ve çok samimi buldum. yuvanızdan mutluluk huzur eksik olmasın..

    YanıtlaSil
  7. Çok geçmiş olsun... Doğrusu burada da feci bir soğuk var ve uzun zamandır yağmur/kar yağmaması da daha kötüleştiriyor. Kendinize dikkat edin, sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. evinizi çok merak ediyorum :) dizilerde, filmlerde gördüğümüz japon evleri gibimi çok özelinize girmezse bigün evinizle ilgili video çekermisiniz.

    YanıtlaSil
  9. Mrb sergül yeni takip etmeye başladım blogunu.geç kalmışım:(cok beğendim cok tatlı bir çiftsiniz.Allah bozmasın:)

    YanıtlaSil
  10. Çok geçmiş olsun. Rabb'im şifa versin.

    YanıtlaSil
  11. İkinize de geçmiş olsun... Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  12. Çok çok geçmiş olsun. Annenle sende iyi bakın kendinize Sergül abla ^^

    YanıtlaSil
  13. Çok geçmiş olsun. Bloğunuzu beğenerek okudum artık takipteyim. Bende beklerim.
    Sevgiler,
    mutluluktanelerim.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  14. İstanbul da çok soğuk, dünya donuyor mu ne! Çok geçmiş olsun ikinize de, sıcak limonlu, ballı çaylarınızı eksik etmeyin

    YanıtlaSil
  15. Çook geçmiş olsun ikinize de kendinize iyi bakın , sevgiler :)

    YanıtlaSil
  16. Her yer çok soğuk...Bende diyorum Sergül abla neden video çekmiyor :) Çoook geçmiş olsun?...:(

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül